مدیرعامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد؛

با اتکا به توان داخلی دستگاه سرباره کش مجتمع مس سرچشمه بازسازی و تعمیر شد

عصر معدن- دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس از مجتمع مس سرچشمه و اقدامات صورت گرفته در این مجتمع در حوزه افزایش تولید، بومی‌سازی و مقابله با کرونا و بازسازی و تعمیر اساسی یک دستگاه سرباره کش و خریداری یک دستگاه آمبولانس مدیریت بحران بازدید کرد.;

با اتکا به توان داخلی دستگاه سرباره کش مجتمع مس سرچشمه بازسازی و تعمیر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، در جریان این بازدید، حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، مهندس علی محمدی عضو هیات مدیره، مهدی سلمانی مدیر گروه حراست و حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از معاونین و مدیران مجتمع، دکتر اردشیر سعدمحمدی را همراهی کرده و از مجتمع مس سرچشمه بازدید به عمل آوردند.

    بر اساس این گزارش، دستگاه سرباره کش KRESS مدل 621B با همکاری کارگاه ساخت و همکاران برنامه ریزی به صورت صفر تا صد تعمیر و بازسازی شده است. این دستگاه که دو بار در اثر آتش، سوخته بوده و به عنوان مازاد و اسقاط از آن استفاده نمی شد با تلاش و همت مهندسان و پرسنل واحد امور فنی و مهندسی در تعمیرگاه ماشین آلات ویژه مجتمع مس سرچشمه تغییر طرح و بازسازی شد و تمام قطعات آن نیز از داخل شرکت تامین شد.

    افزایش ظرفیت مدیریت بحران در سرچشمه
    در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت مس همچنین از آمبولانس مدیریت بحران مجتمع مس سرچشمه که به تازگی و با هدف افزایش ظرفیت مدیریت بحران مجتمع خریداری شده است، بازدید کرد.
    اتوبوس آمبولانس خریداری شده که در مواقع بحران و حوادث از توانایی خوب و مناسبی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان برخوردار خواهد بود دارای مدل اسکانیای مارال است و به مجهزترین تجهیزات پزشکی کشور شامل 8 عدد تخت پایش و نگهداری بیمار، تخت CPR همراه با پنل تجهیزات CPR، سیستم های اکسیژن تراپی سنترال بیماران، دستگاه لوکاس(احیای قلبی و ریوی اتوماتیک)، دستگاه‌های پزشکی شامل الکتروشوک، مانیتورینگ، ونتیلاتور، ساکشن و سیستم پنل برق هوشمند مجهز شده است.
    گفتنی است این دستگاه اتوبوس آمبولانس بسته به اضطرار در مواقع بحران با موافقت ستاد مدیریت بحران مجتمع قابل استفاده می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط