فردا با حضور رئیس‌جمهور؛

۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی به بهره برداری می‌رسند

عصر معدن- وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی که برای ۹۵۰ نفر مستقیما اشتغالزایی می‌کند، با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.;

۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی به بهره برداری می‌رسند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مهر، در هفته دهم پویش ملی «تولید، تداوم امید» و همزمان با هفته دولت 3 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با دستور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی، رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

    بر اساس این گزارش، این 3 طرح در زمینه تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2695 میلیارد تومان برای 950 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کنند.

    در همین راستا و همزمان با حضور خداداد غریب‌پور، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ایمیدرو در محل مجتمع فولاد اردکان، طرح تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالانه 960 هزارتن، سرمایه‌گذاری بالغ بر 2275 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 500 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

    همچنین طرح تولید کامیون کشنده در استان فارس، با حضور سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل شرکت شایان دیزل با ظرفیت تولید سالانه 3000 دستگاه با سرمایه‌گذاری 120 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 100 نفر، فردا افتتاح می‌شود.

    طرح تولید شمش طلا در شرکت معدنی زرکوه شهرستان قروه استان کردستان با ظرفیت سالانه 3000 کیلوگرم و سرمایه‌گذاری بیش از 300 میلیارد تومان برای 350 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت که با حضور داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی در محل این طرح و با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر