اختصاص ۱۸.۶ میلیارد تسهیلات به کارخانه کاتد مس رزن

عصر معدن- مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن از اختصاص ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به کارخانه کاتد مس این شهرستان در سفر ریاست جمهوری خبر داد.;

اختصاص ۱۸.۶ میلیارد تسهیلات به کارخانه کاتد مس رزن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از صداوسیما، مجید عربلو گفت: 18 میلیارد و 600 میلیون تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به بزرگترین کارخانه مس کاتد غرب کشور در رزن برای سرمایه در گردش و سرمایه ثابت اختصاص پیدا کرد.

    وی افزود: این کارخانه با مساحت 7800 متر مربع در سال 99 در شهرستان رزن آغاز به کار کرد و اکنون با 30 درصد ظرفیت با اشتغالزایی 25 نفر در حال فعالیت است.

    عربلو ادامه داد: بر اساس پروانه بهره برداری، ظرفیت تولید سالیانه این کارخانه را به عنوان نخستین کارخانه مس کاتد استان همدان 1500 تن برشمرد و گفت: این کارخانه هنوز به ظرفیت تولید 100 درصد نرسیده و با 30 درصد ظرفیت فعالیت می‌کند که با اخذ تسهیلات از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری قصد نصب دستگاه‌های جدید و مجهزتر کردن دستگاه‌ها و به روزرسانی کارخانه و افزایش تولید را دارند.

    وی با بیان این که مس تولید شده در این واحد در صنایع برق و الکترونیک و ظروف آشپزخانه کاربرد دارد، افزود: تولیدات این کارخانه به کارخانجات مختلف تولید مس و مفتول ارسال می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر