مدیر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی خبر داد:

پرونده ۳۴ معدن کوچک مقیاس در حال تکمیل برای دریافت تسهیلات

عصر معدن- مدیر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی خبر داد: پرونده ۳۴ پروانه معدن کوچک مقیاسِ معرفی شده برای دریافت تسهیلات از سوی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، در حال تکمیل است.;

پرونده ۳۴ معدن کوچک مقیاس در حال تکمیل برای دریافت تسهیلات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، فرید دهقانی با اعلام این موضوع اظهار داشت: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در کنار طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، معادن تایید شده در کارگروه ذیربط را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می کند.
    وی افزود: معادن کوچک مقیاس دارای مشکلات مالی، در کارگروه مشترک صندوق بیمه و شرکت تهیه و تولید مواد معدن بررسی شده و پس از اقدام کلینیکی روی آنها و تشخیص نیاز به منابع مالی، پرونده تشکیل شده و تسهیلات به آنها تعلق می گیرد.

    تعیین تکلیف 9 معدن برای دریافت تسهیلات

    مدیر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اشاره به اینکه 9 معدن برای دریافت تسهیلات تعیین تکلیف شده اند، تصریح کرد: از این میزان، دریافت تسهیلات بانکی برای 4 معدن مصوب شده است.

    وی ادامه داد: 25 پرونده معدنی نیز در این صندوق در حال تکمیل است. از این تعداد، برای 4 معدن بازدید کارشناسی صورت گرفته است.

    معرفی دو استارت آپ

    دهقانی با اشاره به موضوع حمایت از استارتاپ ها، به عنوان یکی از برنامه های طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، گفت: تاکنون 2 شرکت استارتاپی به صندوق بیمه معرفی شده که بازدید کارشناسی شده و مدارک آن ها در حال تکمیل است.

    ایمیدرو از سال گذشته طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک را برعهده گرفته و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی (زیرمجموعه ایمیدرو)، مجری این طرح است. همچنین صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی (تابعه ایمیدرو) نیز پشتیبانی از طرح فوق را برعهده دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر