به مناسبت هفته دولت اعلام شد؛

گام نهایی صندوق بیمه معدنی برای افزایش سرمایه به ۵۰۰ میلیارد تومان

عصر معدن- مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از اقدامات نهایی ایمیدرو در جهت افزایش سرمایه صندوق بیمه فعالیت های معدنی تا ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد.;

گام نهایی صندوق بیمه معدنی برای افزایش سرمایه به ۵۰۰ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، فرید دهقانی که به مناسبت هفته دولت سخن می گفت، افزود: این میزان افزایش سرمایه در حالی محقق خواهد شد که پیش از این سرمایه صندوق بیمه فعالیت های معدنی نیز 143 میلیارد تومان بود.

    احیای معادن کوچک

    وی با بیان اینکه امسال محور برنامه ها در بخش معدن و صنایع معدنی، احیا معادن کوچک است گفت: در سال "رونق تولید" و در راستای برنامه احیا و راه اندازی معادن کوچک و متوسط، تفاهمنامه ای بین صندوق بیمه فعالیت های معدنی و بانک صنعت و معدن به امضا رسید.

    دهقانی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور اعطای تسهیلات به متقاضیان برای تامین ماشین آلات، تجهیزات و سایر طرح های مرتبط با عملیات معدنی منعقد شد.

    اکتشاف و دسترسی آسان به منابع مالی بانک ها

    مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: از دیگر خدمات صندوق، می توان به اکتشاف اشاره کرد که از منابع مالی تأمین شده از وجوه اداره شده وزارت صنعت و معدن تجارت است.

    وی افزود: این رویه نرخ تأمین مالی را کاهش خواهد داد. به این منظور بیمه نامه اعتباری بهره برداری نیز به بهره برداران و استخراج کنندگان معدنی برای دسترسی آسان به منابع مالی بانکی و بین بانکی ارائه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر