بخش خصوصی با حمایت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی برگزار می‌کند:

دومین همایش و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف موادمعدنی

عصر معدن- دومین همایش و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار با حمایت بخش خصوصی ۸ الی ۱۰ بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.;

دومین همایش و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف موادمعدنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، این رویداد بین‌المللی که با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به عنوان مرجع اکتشاف معادن و علوم زمین و با محوریت این سازمان برگزار می‌شود.

    چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی اکتشاف مواد معدنی، اقتصاد و مدیریت در اکتشاف، فناوری‌های نوین مرتبط با حوزه اکتشاف معادن، معرفی و ارائه تجهیزات و ماشین‌آلات اکتشافی و روش‌های نوین اکتشاف در معادن به عنوان محورهای اصلی برگزاری دومین همایش و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی عنوان شده است.

    همچنین برگزارکنندگان این نشست بزرگ بین‌المللی برگزاری دو سالانه همایش و نمایشگاه،  ورود تکنولوژی و فن‌آوری‌ها روز دنیا در زمینه اکتشافات معدنی، ایجاد فضای مناسب سرمایه‌گذاری در حوزه اکتشاف معادن، ایجاد فضای متعادل دوجانبه فعالان اقتصادی، دولت، تشکل‌ها، دانشگاه‌ها، ارتقای مدیریت اقتصاد در حوزه اکتشاف و دستیابی به استانداردهای روز دنیا در حوزه اکتشاف را به عنوان چشم‌انداز در دستور کار خود دارند.

    شایان ذکر است، برنامه‌های پیش‌روی این نشست برگزاری همایش در سطح بین‌المللی، ارائه سخنرانی‌های کلیدی و نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و کاربردی، برگزاری مسابقه ارائه ایده‌های نوین در حوزه معدن (استارتاپ‌ها) و برگزاری نمایشگاه تخصصی خواهد بود.

    این گزارش می‌افزاید، در نظر است سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به عنوان مرجع علوم اکتشافی و زمین‌شناسی به عنوان محور اصلی این نشست قرار گرفته و در راس امور سیاست‌گذار رویداد و اعتبار آن باشد و در ضمن دبیرخانه نیز در این سازمان مستقر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر