مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان؛

عملیات اکتشافی معادن در استان سیستان و بلوچستان بهبود پیدا کرده است

عصر معدن- مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان از احداث کارخانه کنستانتره مس در شهرستان نیمروز و انجام عملیات اکتشاف معادن در ۱۳ محدوده کتشافی استان از طریق شرکت سرمایه گذاری پارسیان خبر داد.;

عملیات اکتشافی معادن در استان سیستان و بلوچستان بهبود پیدا کرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتانیوز، دیروز 21 مردادماه، «ایرج حسن‌پور» مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان با «سمیعی‌نژاد» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رابطه با بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اکتشافی معادن و توسعه صنایع معدنی این شرکت در سطح استان دیدار کردند.

    وی در رابطه بارحضور شرکت سرمایه گذاری پارسیان در استان، ادامه داد: احداث کارخانه فرآوری و تولیدکنستانتره مس باظرفیت تولید 50 هزار تن در سال با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر 6 هزار و 500 میلیارد تومانی در شهرستان نیمروز از پروژه‌های این شرکت در استان است.

    مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر در پروژه احداث کارخانه کنستانتره مس در شهرستان نیمروز تعداد 112 نفر مشغول به‌کار بوده که با بهره‌برداری کامل این پروژه، میزان اشتغال مستقیم به 150 نفر و اشتغال غیر مستقیم به 500 نفر افزایش خواهد یافت.

    وی در ادامه تاکید کرد: این شرکت در حال حاضر جهت اکتشاف مواد معدنی در استان در تعداد 10 محدوده اکتشافی و همچنین 3 محدوده اکتشافی با مشارکت مردم استان مشغول به فعالیت است.

    حسن‌پور در پایان گفت: سرمایه‌گذاری شرکت‌های توانمند معدنی و صنایع معدنی در سطح استان کمک به‌سزایی در توسعه ظرفیت‌های معدنی و بهبود فضای کسب و کار برای بومیان منطقه و رونق اقتصادی استان می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر