تداوم «رونق تولید» در بزرگترین جبهه صنعت شرق کشور

رشد چشم‌گیر تولید گندله در «فولاد خراسان»

عصر معدن- مجتمع فولاد خراسان ضمن افزایش نصاب ماهانه تولید گندله در آذرماه، موفق به ثبت رشد ۱۱۳درصدی تولید گندله در ۸ماه نخست سال ۱۳۹۸ شد.;

رشد چشم‌گیر تولید گندله در «فولاد خراسان»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» معاون بهره برداری «مجتمع فولادخراسان» با بیان اینکه رشد تولید در این کارخانه در مسیر دستیابی به ظرفیت اسمی، نتیجه توکل، تلاش و تکیه بر توان داخلی به عنوان مثلث موفقیت فولاد خراسان بوده است، افزود: ثبت رکورد 166902 تنی تولید گندله در آذرماه توسط کارکنان سخت کوش این واحد که افزایش 5574 نسبت به آبان ماه امسال را نشان می دهد، حاکی از حرکت صحیح عوامل تولید از جمله آماده بکاری بالای تجهیزات و کاهش توقفات در مسیر دستیابی به ظرفیت اسمی بوده است.

    حمیدرضا زارع افزود: عملکرد تولید 8 ماهه این کارخانه تازه تاسیس، با تولید 898130 تن، رشد 113درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است و امید است که این رشد تا پایان سال ادامه یابد.

    زارع افزود: ثبت این توفیقات، پیامد همکاری و هم افزایی همه دست اندکاران تامین، پشتیبانی و تولید فولاد خراسان، به ویژه پرسنل واحد گندله سازی بوده است.

    وی درپایان ضمن تبریک این موفقیت به مدیران و کلیه همکاران مجتمع ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک باتلاش مضاعف، شاهد به ثبت رسیدن ظرفیت اسمی کارخانه گندله سازی مجتمع فولادخراسان باشیم.

    کارخانه گندله سازی «مجتمع فولاد خراسان»، سال گذشته و  با حضور رییس جمهور آغاز به کار نمود، دارای 2.5 میلیون تن ظرفیت تولید گندله از کنسانتره سنگ آهن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر