فراخوان ۲ مناقصه عمومی یک مرحله ای در شرکت طلای زرشوران

عصر معدن- شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران آگهی ۲ مناقصه عمومی یک مرحله ای را به فراخوان گذاشت.;

فراخوان ۲ مناقصه عمومی یک مرحله ای در شرکت طلای زرشوران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، شرکت طلای زرشوران در نظر دارد 2 مناقصه عمومی " خرید و تحویل 50 (پنجاه) تن سود پرک پولکی با خلوص 98 درصد "، " عملیات تأمین مصالح، احداث و ساخت 5 عدد رسوبگیر گابیونی و 4 عدد سد ملاتی در مجتمع طلای زرشوران" را برگزار کند.

    مناقصه عملیات تأمین مصالح، احداث و ساخت 5 عدد رسوبگیر گابیونی و 4 عدد سد ملاتی
    از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه " عملیات تأمین مصالح، احداث و ساخت 5 عدد رسوبگیر گابیونی و 4 عدد سد ملاتی" را دارند دعوت به عمل می‌آید، جهت دریافت اسناد مناقصه مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه یکم 30 مرداد امسال مراجعه کنند.
    متقاضیان شرکت در مناقصه باید شرکت حقوقی و دارای گواهی نامه معتبر صلاحیت پیمانکاری با رتبه (گرید) حداقل پنج، در رشته کشاورزی از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهی نامه صلاحیت ایمنی معتبر پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند. متقاضیان باید پیشنهاد‌های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) سه شنبه 9 شهریور در سامانه تدارکات الکترونیک به نشانی فوق بارگذاری کنند.
    زمان بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی مناقصه فوق ساعت 11 روز چهارشنبه 10 شهریور خواهد بود.

    مناقصه خرید و تحویل 50 (پنجاه) تن سود پرک پولکی با خلوص 98 درصد
    از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی "خرید و تحویل 50 (پنجاه) تن سود پرک پولکی با خلوص 98 درصد" را دارند دعوت به عمل می‌آید، جهت دریافت اسناد مناقصه مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه 5 شهریور امسال مراجعه کنند. متقاضیان پیشنهاد‌های خود را باید حداکثر تا پایان وقت اداری 19 شهریور در سامانه تدارکات الکترونیک به نشانی فوق بارگذاری کنند.
    زمان بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی این مناقصه ساعت 12روز دوشنبه 21 شهریور خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر