تغییر چارچوب معدنکاری در اروپا

عصر معدن- اروپا تحقیق می‌کند؛ معدنچیان بر اساس مجوز اجتماعی برای کارکرد چارچوب کار می کنند.;

تغییر چارچوب معدنکاری در اروپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» یک انقلاب صنعتی جدید در اروپا بوجود می آید و انتظار می رود  معدنکاری در بازسازی صنایع اصلی این قاره نقش داشته باشد. اما در عین حال باید این موضوع را با در نظر گرفتن یک روش کاملا جدید برای استخراج منابع با تمرکز بر مردم و فناوری های سبز به پیش برد.

    بخش خودرو به تنهایی نیاز به منابع بیشتری از لیتیوم، نیکل، مس و عناصر نادر را دارد. چراکه خودروسازان بیشتر به سمت ساخت ماشین‌های جدید و الکتریکی (EVs) می روند و از ماشین هایی که با سوخت داخلی کار می کنند فاصله می گیرند. به همین دلیل است که این قاره که تاریخچه طولانی استخراج معدن دارد، برای اطمینان از موج جدیدی از بهره‌برداری از منابع کار می‌کند و در حال تلاش برای استفاده از روش‌های مورد استفاده از کشورهایی مانند کانادا و استرالیا است.

    Wolfang Reimer، مدیرعامل، Geokompetenzzentrum Freiberg، یک سازمان غیر دولتی آلمانی که در یک گروه قاره ای مشغول به کار در تعیین چارچوب برای کسب گواهینامه اجتماعی برای کار (SOL) در اروپا است، می گوید: "ما نیاز به تفاوت دیدگاه جدید داریم. از طرفی در قاره ما، مردم بومی حضور گسترده ای نداشته و زمین‌های غنی از مواد معدنی دارد که در آن برای کشف و ساخت معادن جدید می توان اقدام کرد.

    او به شرکت کنندگان در یک کارگاه آموزشی در مورد SLO که توسط پروژه‌های معدنی و متالورژی اتحادیه اروپا (MIREAU) برگزار شد، گفت: با این حال، نگرش‌های محلی نسبت به معادن، باوجود افزایش نیاز به منابع جدید فلزات و مواد معدنی مخالف است.
    در حالیکه پتانسیل استخراج این قاره هنوز مشخص نشده است، تعداد معینی از معادن بسته وجود دارد که می تواند با استفاده از تکنولوژی جدید قابل استفاده باشد.

    سایمون میچو، دانشمند ارشد در سازمان زمین شناسی فنلاند می گوید: "اکثر معادن اروپا در زیرعمق 100 متری بررسی نشده است. او می گوید: "اروپا قاره ای با احتمال یک مرز باریک معدنی با ذخایر مختلف جهان است که نمی تواند با استفاده از معادن متداول توسعه یابد."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر