مدیرعامل «فملی» در نشستی با کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد:

در فروردین‌ماه با همت کارگران گرانقدر خوش درخشیدیم

عصر معدن- دکتر «علی رستمی» با بیان اینکه موفقیت‌های شرکت مس مرهون تلاش و زحمات کارکنان خود است گفت: آمار خیره کننده‌ای که در زمینه تولید کاتد، کنسانتره مس، اسید سولفوریک و فروش و صادرات محصولات مس در نخستین ماه سال جاری به‌دست آمده بدون شک حاصل تلاش شماست.;

در فروردین‌ماه با همت کارگران گرانقدر خوش درخشیدیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵:۰۰

    در فروردین‌ماه با همت کارگران گرانقدر خوش درخشیدیم

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، دکتر «علی رستمی» در دیداری ویدئو کنفرانسی با مجتمع‌های سه‌گانه شرکت ملی مس در سرچشمه، شهربابک و سونگون به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و روز کارگر از زحمات کارگران پرتلاش خانواده بزرگ شرکت مس قدردانی کرد.
    وی همچنین با تبریک این روز به کارگران بازنشسته شرکت مس گفت: نباید تلاش کارگرانی که پیش از این در این عرصه فعالیت داشتند را فراموش کنیم؛ به طور قطع نقطه‌ای که در حال حاضر در آن ایستاده‌ایم حاصل زحمات آنهاست.
    مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه « افتخار می‌کنیم کارگر هستیم»، گفت: هر ساله در جبهه تولید و اقتصاد کارنامه‌های درخشانی با دستان توانای شما سختکوشان رقم خورده است. از همه کارگران، پرسنل و مدیران خدوم و خستگی‌ناپذیر شرکت مس به‌طور ویژه تشکر می‌کنم و دست تک تک شما را که طی این مدت محکم پای خط تولید ایستاده‌اید می‌بوسم؛ چراکه به رغم وجود برخی مشکلات سختی کار را تحمل کردید تا چراغ این صنعت پر افتخار روشن بماند.
    رستمی همچنین بر ضرورت رعایت ایمنی و بهداشت پرسنل و کارگران تأکید کرد و افزود: نباید از این مهم غافل شویم و باید حفظ ایمنی و سلامت کارگران را در اولویت قرار دهیم.

    وی خطاب به کارگران شرکت مس گفت: در فروردین‌ماه 1401 و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد بیش از 240 درصدی صادرات و رشد بیش از 100 درصدی فروش بودیم که دستاورد ثمره تلاش و زحمت شما عزیزان و تک تک مدیران این مجموعه است. همه باید مصصم‌تر از قبل برای تولید بیشتر و افزایش کارایی‌ها به بهترین وجه تلاش کنیم.
    مدیرعامل شرکت مس با اشاره به نام گذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» گفت: به کمک خداوند متعال و با همت جهادگران عرصه تولید انشاءالله در ماه‌های آینده نتایج خوبی را رقم خواهیم زد تا در عمل نشان دهیم که به منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری لبیک گفتیم و موجبات رضایتمندی ایشان را فراهم سازیم.
    مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه هیچ مانعی را برای پیشبرد طرح‌های توسعه و افزایش تولید نمی‌پذیرم، گفت: با تلاش مضاعف باید عقب‌افتادگی تاریخی شرکت مس را جبران کرده و به پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای سرعت بخشیم.
    رستمی افزود: تلاش خواهیم کرد ظرف سه تا چهار سال آینده شرکت مس را به یاری و همراهی شما کارگران و کارمندان تلاشگر صنعت مس به نقطه و جایگاه اصلی اش در حوزه تولید مس دنیا برسانیم.
    وی با ابراز امیدواری ازحرکت شرکت مس به سمت گسترش صنایع پایین دستی گفت: خوشبختانه پروژه مفتول‌سازی آغاز شده و در زمینه صنایع هایتک نیز انجام مطالعاتی دقیق‌تر آغاز شده تا بیش از گذشته چرخه فروش محصولات مس در صنایع پایین دستی صورت گیرد.
    رستمی با اشاره به اینکه شرکت مس با بیش از 17 میلیارد تن ماده معدنی دارای رتبه هفتم در دنیاست، تصریح کرد: باید هر چه سریعتر بتوانیم تولید را به رتبه هفتم دنیا افزایش دهیم.
    بر اساس این گزارش، مدیران مجتمع‌های سه‌گانه شرکت مس و محراب احمدیان به عنوان «دبیر کارگروه انتخاب کارگران نمونه» نیز در این جلسه ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از تلاش و زحمات شبانه‌روزی کارگران ابراز امیدواری کردند تا در آینده بتوانند با تلاش بیشتر در کنار یکدیگر تولید را به جایگاه بهتری برسانند.

    براساس این گزارش،  مراسم تجلیل از 55 کارگر نمونه مجتمع‌های مس سرچشمه، مس شهربابک و مس سونگون در پایان این نشست برگزار و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آنها تقدیر به عمل آمد.

    گفتنی است، در این جلسه «حسین احمدی» عضو هیات مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، «مهدی اهرابی» عضو هیأت‌مدیره و معاون هماهنگی، «محراب احمدیان» معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، «کیارش مهرانی» معاون مالی و اقتصادی «بهروز رحمتی» معاون توسعه و اکتشافات، «سعد عبدی» مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس «مهدی سلمانی» مدیر حراست، «محمد قراخانلو» مدیر حوزه مدیرعامل  و گروه روابط عمومی، «عزت‌اله صادقی‌نژاد» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مس، «حسین محمودی میمند» سرپرست مجتمع مس شهربابک، «جهانگیر رضوی» مدیر مجتمع مس سونگون،  «آرمان حسنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس و «یونس محمدی» دبیر هیات مدیره به همراه دیگر مدیران حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط