مدیرعامل شرکت خبر داد

رکورد تولید آهن اسفنجی در فولاد شادگان

تلاش برای بهره‌برداری واحد فولادسازی در ۱۴۰۲

عصر معدن- مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از رکورد تولید آهن اسفنجی در این شرکت در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد واحد فولادسازی این شرکت در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.;

رکورد تولید آهن اسفنجی در فولاد شادگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، حسین کهزاد در خصوص عملکرد این شرکت در یکساله 1401 اظهار کرد: در ابتدای سال 1401 شرکت فولاد شادگان یک توقف اضطراری 12 روزه داشت و بعد از آن محدودیت‌های گاز و برق اعمال شد که همه این موارد باعث کاهش تولید شد.

    وی افزود: اما با تلاش و جدیت همکاران در شرکت صنعت فولاد شادگان توانستیم با تولید بیش از 807 هزار تن آهن اسفنجی از رکورد سال گذشته (1400) عبور کنیم و عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان بخش انرژی (تامین برق، گاز) و مواد اولیه را از عمده مشکلات صنعت فولاد شادگان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: محدودیت‌های برق و گاز سال گذشته گریبان‌گیر صنعت فولاد شد و محدودیت‌هایی را برای تولید ایجاد کرد و منجر به کاهش تولید شد و امسال امیدواریم با چنین محدودیت‌هایی مواجه نباشیم.

    کهزاد عنوان کرد: البته در سال 1401 با هماهنگی که میان فولاد خوزستان، فولاد شادگان، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز انجام شد، نسبت به سال قبل توقفات کمتری ناشی از محدودیت انرژی داشتیم که همین امر باعث شد عملکرد مطلوبی در تولید داشته باشیم.

    وی با اشاره به راهبرد و چشم‌انداز تولید امسال در شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: برای سال 1402، با توجه به اینکه تعمیرات سالیانه به مدت 25 روز را برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تولید  785 هزار تنی برنامه‌ریزی شده است و در دستور کار قرار دارد.

    مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تعمیرات سالیانه برنامه‌ای برای رکوردشکنی در زمینه آهن اسفنجی نداریم اما خبر خوش اینکه تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا واحد فولادسازی شرکت را در سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر