استقبال باشکوه از «شهید گمنام» در مس سرچشمه

عصر معدن- در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در ایام حزن‌انگیز فاطمیه، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مفتخر به میزبانی پیکر مطهر یک شهید گمنام شد.;

استقبال باشکوه از «شهید گمنام» در مس سرچشمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، کارکنان مجتمع و ساکنان شهر سرچشمه با تشییع باشکوه پیکر پاک شهید گمنام، بار دیگر با شهدا تجدید پیمان کردند..
    در مراسم استقبال از این «شهید گمنام» که روز یکشنبه 19 آذر برگزار شد، مهندس حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، معاونان، مجریان و مدیران و کارکنان مجتمع حضور داشتند.
    مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم با اشاره به این‌که خداوند به شهدا بصیرت عطا کرد، گفت: شهدا با تقوای الهی در مسیر ولایت حرکت کردند و خداوند فیض شهادت را نصیب آنان کرده است.
    حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد با بیان این‌که شهید انسان مصلح جامعه است، افزود: با شهدا عهد ببندیم که در مسیر ِآن‌ها ثابت‌قدم هستیم.
    همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در شهر سرچشمه با روایتگری و مداحی در رثای ام‌ابیها(س) همراه بود.
    گفتنی‌ است پیکر مطهر سه شهید گمنام پس از تشییع در بخش‌های مختلف شهرستان رفسنجان، روز چهار‌شنبه 29 آذر‌ماه در محل پارک جوان، موزه ریاست جمهوری و سومین شهید نیز روز پنجشنبه 30 آذرماه در روستای رکن‌آباد نوق به خاک سپرده خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر