مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک اعلام کرد:

توسعه شبکه سازی تخصصی و تقویت ایده پردازی در بخش معدن و صنایع معدنی نوآور

عصر معدن- مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک اعلام کرد: با امضای تفاهم نامه میان این طرح و پارک علمی فناوری استان سمنان، درصدد توسعه شبکه سازی تخصصی و تقویت ایده پردازی در بخش معدن و صنایع معدنی نوآور هستیم.;

توسعه شبکه سازی تخصصی و تقویت ایده پردازی در بخش معدن و صنایع معدنی نوآور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، سیدرضا عظیمی امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک و پارک علمی فناوری استان سمنان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از روش های ارتقای علمی معدن، توسعه شبکه سازی تخصصی است تا بتوانیم در صنایع نوآور و پیشرو، ایده پردازی‌های مرتبط با زمینه معدن را در محیط مناسب تقویت کنیم.
    وی ادامه داد: پارک های علمی فناوری در این زمینه می توانند کمک زیادی کنند. در این زمینه، چنانچه شبکه های تخصصی حمایت شوند، این موضوع نیز در زمینه معدن تقویت خواهد شد.
    مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک خاطرنشان کرد: امضای این تفاهم نامه، گام مناسبی برای حمایت از معدنی ها و افرادی است که ایده های نو در بخش معدن دارند.
    وی افزود: امضای تفاهم نامه یاد شده با هدف ایجاد مشارکت و همکاری برای راه اندازی"مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی" در این پارک، جهت استقرار گروه‌های فناور و نوآور و حمایت از ارایه محصولات و خدمات جدید و مجموعه‌های دانش بنیان در چارچوب برنامه‌های نوآورانه، امضا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی