به عنوان واحد های تولیدی ایمپاسکو در سال ۱۴۰۰؛

واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی «طلای موته» برتر شد

عصر معدن- مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) اعلام کرد: واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی مجتمع طلای موته، به عنوان واحد برتر شرکت مذکور در این حوزه طی سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.;

واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی «طلای موته» برتر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، پرهام خواجه‌پور، درباره ممیزی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) واحدهای تابعه شرکت ایمپاسکو گفت: این ممیزی شامل ارزیابی زیر ساخت های مدیریت HSEE، ارزیابی ریسک، آتش نشانی، اورژانس، واکنش در شرایط اضطراری، جلسات حفاظت فنی، بازدید هایvip و کنترل عملیات و محیط زیست است.
    وی افزود: مجتمع طلای موته با کسب 75 امتیاز از 100 امتیاز در نظر گرفته شده، به عنوان واحد برتر حوزه HSEE در میان شرکت های تابعه ایمیدرو برگزیده شد.

    اقدامات برجسته موته در حوزه HSEE
    مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمپاسکو درباره امتیازات کسب شده توسط شرکت طلای موته گفت: این شرکت از ممیزی ایمیدرو، با کسب رتبه عالی 35 امتیاز دریافت کرد. همچنین، از کل امتیاز، ٢۰ امتیاز مرتبط با رتبه مجتمع در مسابقات آتش نشانی و اورژانس بود که شرکت موته ١۰ امتیاز کسب کرد.
    وی ادامه داد: از جمله اقدامات برجسته این مجتمع در حوزه HSEE شامل نصب سنسور های کنترل سیانور و کاشت گیاه بر روی سد باطله (کسب 15 امتیاز) و نیز نصب و راه اندازی سیستم اتوریکلوزر در پست برق 63/20، قطع برق فشار قوی و استقرار مدیریت سبز (کسب ٨ امتیاز) است.

    خواجه پور خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه گزارش ها و ارائه به وقع آمارهای مورد نیاز، از 30 امتیاز در نظر گرفته، 22 امتیاز از سوی مدیریت ستاد به این شرکت اختصاص یافت.
    بنا به این گزارش، مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمپاسکو و تیم همراه در جریان بازدید از مجتمع طلای موته، از محسن کرمانی، مدیر HSEE این مجتمع تقدیر و تندیس HSEE برتر به شهاب الدین محمد راستانی، مدیر مجتمع طلای موته تقدیم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط