از سوی جهانگیری؛

حقوق ورودی برخی ورق‌های سرد و گرم فولادی، تعیین و ابلاغ شد

عصر معدن- معاون اول رییس جمهوری تصویب‌نامه موضوع تعیین حقوق ورودی برخی از ورق‌های سرد و گرم فولادی و همچنین طرح تقسیم کار ملی توسعه، ترویج و نهادینه‌سازی سیاست‌های راهبردی خانواده محور را ابلاغ کرد.;

حقوق ورودی برخی ورق‌های سرد و گرم فولادی، تعیین و ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه تصویب‌نامه موضوع تعیین حقوق ورودی برخی از ورق‌های سرد و گرم فولادی را ابلاغ کرد.

    هیات وزیران در جلسه بیست و هفتم تیر 1400 به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت، حقوق ورودی برخی از ورق‌های سرد و گرم فولادی را به شرح جدول پیوست تعیین کرد.

    ابلاغ طرح تقسیم کار ملی توسعه، ترویج و نهادینه‌سازی سیاست‌های راهبردی خانواده محور

    اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری همچنین تصویب‌نامه موضوع طرح تقسیم کار ملی توسعه، ترویج و نهادینه‌سازی سیاست‌های راهبردی خانواده محور را ابلاغ کرد.

    هیات وزیران در جلسه بیست و هفتم تیر 1400 به پیشنهاد معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و در اجرای ماده (3) آیین‌نامه تشکیل ستاد ملی زن و خانواده، طرح تقسیم کار ملی توسعه، ترویج و نهادینه‌سازی سیاست‌های راهبردی خانواده محور را تصویب کرد.

    براساس این تصمیم، دستگاه‌های اجرایی موظفند متناسب با محورها و مؤلفه‌های شاخص‌های خانواده و مبتنی بر راهبردهای مربوطه، برنامه ارتقای وضعیت شاخص‌ها را تدوین و نسبت به درج آن در سامانه رصد و پایش وضعیت زنان و خانواده اقدام کنند.

    همچنین دستگاه‌های اجرایی موظفند به منظور ارتقای شاخص‌های خانواده، با هماهنگی دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده و سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبارات پیش‌بینی شده مرتبط با برنامه‌ها را در قالب اعتبارات مصوب مربوط و تخصیص‌یافته هزینه و گزارش عملکرد بودجه‌ای خود را در مقاطع زمانی 6 ماهه به منظور ارایه به مراجع ذیربط، در اختیار دبیرخانه و سازمان مذکور قرار دهند.

    علاوه بر این، دستگاه‌های اجرایی موظفند تمامی فعالیت‌ها و اقدامات خود در این خصوص را در مقاطع زمانی 6 ماهه به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده (معاونت رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده) گزارش کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر