آهن ۱۰۰۰ تومان گران شد

عصر معدن- بررسی قیمت ها در بازار آهن نشان از آن دارد با وجود رکود در ساخت و ساز قیمت انواع میلگرد و آهن نسبت به هفته گذشته هزار تومان در هر کیلو رشد داشته است.;

آهن ۱۰۰۰ تومان گران شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از تسنیم، این روزها بازار فروش آهن و فولاد که هنوز به اذعان فعالان بازار رنگ آرامش به خود ندیده همچنان با نوسانات قیمتی روبه رو است.

    بررسی قیمت ها در بازار آهن نشان از آن دارد با وجود رکود در ساخت و ساز،  قیمت انواع میلگرد و آهن نسبت به هفته گذشته هزار تومان در هر کیلو رشد داشته است. جالب اینجاست این رشد قیمت در حالی به وجود آمده که تغییراتی در تقاضای خرید ایجاد نشده و خود فعالان بازار هم دلیل روشنی برای افزایش قیمت ها ندارند.

    در همین زمینه رستگار رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه ما به عنوان توزیع‌کننده آهن، چندین بار مشکلات بازار را به مراجع مربوطه از جمله وزارت صنعت گزارش داده‌ایم، می گوید: متأسفانه در این رابطه هنوز اقدام موثری صورت نگرفته است. بی‌سامانی بازار آهن باعث شده تا دلالان در این بازار حضور داشته و مدام به خرید محصولات و احتکار آنها اقدام کنند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با انتقاد از اینکه چرا در سیاست‌گذاری‌ها برای بازار فولاد حضور تشکل‌ها و اتحادیه‌ها نادیده گرفته می‌شود، افزود:  ما به عنوان تشکل توزیع کننده آهن از سیاست گذاری‌ها خبر نداریم تا بتوانیم بازار را ساماندهی کنیم. وقتی ما در جریان موضوعات نیستیم چرا باید در زمان گرانی پاسخگو باشیم آقایان خودشان بیایند پاسخ دهند، چرا ما با وجود مازاد تولید این روزها با رشد قابل توجه قیمت فولاد مواجه هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر