حرکت در مسیر تکمیل زنجیره ارزش

آغاز فرآیند نخستین مسابقات ملی آزاد گوهرتراشی

عصر معدن- فرآیند نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهر تراشی با حضور فرماندار شهرستان فردوس، مجری طرح گوهر سنگ، مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی و فعالان گوهرسنگ و داوران مسابقه برگزار شد.;

آغاز فرآیند نخستین مسابقات ملی آزاد گوهرتراشی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در این مراسم، حسن کامرانی، مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی ضمن تقدیر از استقبال فعالان گوهرسنگ در این رویداد ملی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، استفاده از ظرفیت فعالان صنعت گوهرسنگ و حرکت در مسیر تکمیل زنجیره ارزش این صنعت است.

    فرصتی برای توسعه صنعت گوهرسنگ

    همچنین، مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس در این مراسم گفت: دپارتمان تخصصی آموزش گوهرتراشی و گوهرشناسی، منشا خیر و برکت براش شهرستان فردوس است و مقدمه کار بزرک، مسابقات ملی در این صنعت است که رقم می خورد.

    وی افزود: این رویداد، فرصت مطلوبی برای صنعت گوهرسنگ است که موجب انتقال تجربه ها و نیز زمینه ای برای توسعه این صنعت اعم از تولید و بازاریابی خواهد بود.
    بزرگترین رویداد #گوهرسنگ کشور با مشارکت ایمیدرو از امروز تا 11 آبان در محل اداره کل آموزش فنی حرفه ای خراسان جنوبی (شهر فردوس) در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر