با پیگیری های طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور محقق شد؛

موافقت با پرداخت تسهیلات به شرکت کنندگان مسابقات مهارت گوهرتراشی

متقاضیان به اداره فنی و حرفه ای شهرستان‌های خراسان جنوبی مراجعه کنند

عصر معدن- پرداخت تسهیلات به برگزیدگان و شرکت کنندگان مسابقات ملی مهارت گوهرتراشی استان خراسان جنوبی، مورد موافقت قرار گرفت. این مهم با پیگیری های صورت گرفته توسط طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور، محقق شده است.;

موافقت با پرداخت تسهیلات به شرکت کنندگان مسابقات مهارت گوهرتراشی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، بنا بر اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی، شرکت کنندگان برای دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان‌های خود در استان‌ خراسان جنوبی؛ معرفی‌نامه مربوطه جهت اعلام به بانک عامل را دریافت کنند.

    در راستای پیشبرد اهداف سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ، نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی توسط طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طی 9 تا 11 آبان ماه امسال برگزار شد.

    حمایت از برگزیدگان و شرکت کنندگان، از موضوعات مورد بحث در روز اختتامیه مسابقات بود. باتوجه به پیگیری‌های انجام‌شده توسط طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور (تحت پوشش ایمیدرو)، معاونت اقتصادی استانداری استان خراسان جنوبی، موافقت خود را با پرداخت تسهیلات اعلام و منابع مالی لازم را به اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تخصیص دادند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر