۹ تا ۱۱ آبان ماه سال جاری؛

نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی برگزار می شود

عصر معدن- به منظور شناسایی و تشویق صنعتگران، هنرجویان و مهارت‌آموزان دوره‌های مختلف گوهرتراشی در کشور و ایجاد انگیزه و حمایت، اولین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی توسط طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور با همکاری دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید رادمرد شهرستان فردوس ۹ تا ۱۱ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.;

نخستین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهرتراشی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این مسابقات به صورت کاملاً تخصصی در رشته‌های گوهرتراشی دامله، فست و کاروینگ در دو مرحله مقدماتی و نهایی (حضوری) برگزار می شود.

    ابومحمدهاشمی مجری طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور در این خصوص اعلام کرد: هزینه‌های برگزاری توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (طرح توسعه صنعت گوهرسنگ کشور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران) پرداخت شده و به صورت رایگان است.

    علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند. گفتنی است؛ به نفرات برتر هر گروه، جوایز نفیسی به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر