در راستای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد:

احداث یک باب مدرسه ۹‌کلاسه با مشارکت شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری

عصر معدن- شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور گسترش فضاھای آموزشی و فرھنگی، ورزشی در شهرستان بروجن، در احداث یک باب مدرسه ۹‌ کلاسه مشارکت کرد.;

احداث یک باب مدرسه ۹‌کلاسه با مشارکت شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، آیین کلنگ‌زنی احداث یک باب مدرسه 9‌کلاسه با مشارکت شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، ملکی فرماندار این شهرستان، رھی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، مدیر انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان و جمعی از مسئولین شهرستان بروجن برگزار شد.

    جعفری نماینده شهرستان بروجن در این مراسم از تلاش‌ها و حسن نظر مدیریت شرکت ورق‌خودرو تقدیر و از تلاش‌های این شرکت در راستای رفع کاستی‌ها و مشارکت در زمینه‌های اشتغال‌زایی و گسترش فضاهای آموزشی شهرستان بروجن قدردانی کرد.

    وی افزود: چنانچه رویکرد بخش صنعت شهرستان بروجن همانند مدیریت شرکت ورق‌خودرو باشد، ما با کمترین مشکل و دغدغه کمبود فضاھای فرھنگی و آموزش مواجه خواھیم بود.

    ملکی فرماندار شهرستان بروجن نیز در ادامه این مراسم از نگرش مثبت و کارآمد مدیریت شرکت ورق‌خودرو در دوره جدید مدیریت این مجموعه در کمک به محرومیت‌زدایی از چھره شهرستان بروجن تقدیر و تشکر کرد.

    در ادامه این مراسم وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو اظهار داشت: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی موظف‌اند در امر توسعه ھمه‌جانبه جامعه بکوشند و شرکت ورق‌خودرو در زمینه‌ھای مختلف از جمله مشارکت با صندوق کارآفرینی امید در راستای توسعه کسب و کارھای کوچک و زودبازده و نیز ساخت مدرسه 9‌کلاسه عزم خود را در این زمینه نشان داده است.

    وی شھر سفیددشت را شھری کمتر بهره‌مند از فضاھای آموزشی خواند و ابراز امیدواری کرد با مشارکت دیگر واحدهای صنعتی، شاهد توسعه فضاهای آموزشی در سطح استان باشیم.

    کامران رھی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجھیز مدارس استان چهار محال و بختیاری ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی مطابق با جدیدترین استانداردهای فضاھای آموزشی ساخته خواھد شد و امیدواریم دیگر شرکت‌ها و واحدهای صنعتی با الگو قرار دادن شرکت ورق‌خودرو به مجموعه خیرین مدرسه‌ساز استان بپیوندند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر