بازار آهن و فولاد در شوک نوسانات نرخ ارز

عصر معدن- رئیس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه اعلام دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی هنوز نتوانسته است بازار ملتهب آهن را ساماندهی کند، گفت: قیمت دلار باعث شوک بزرگی در بازار آهن شده به نحوی که خریداران فعلا دست از خرید برداشته و منتظر تعیین و تکلیف بازار هستند.;

بازار آهن و فولاد در شوک نوسانات نرخ ارز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به اینکه از 14 فروردین ماه تا امروز نوسانات قیمت دلار باعث شده تا خرید و فروشی در بازار به صورت محدود انجام شود، اظهار داشت: این درحالی است که معاملات بعد از تعطیلات نوروزی رونق زیادی داشت.
    وی با بیان اینکه دلار، روزانه قیمت آهن را 100 تا 200 تومان افزایش داده است، افزود: نوسانات قیمت دلار باعث شوک بزرگی در بازار آهن شده به نحوی که خریداران فعلا دست از خرید برداشته و منتظر تعیین و تکلیف بازار هستند.
    رئیس اتحادیه آهن فروشان تصریح کرد: قیمت میلگرد پیش از نوروز 97 حدود 2 هزار و 200 تومان بود اما با افزایش قیمت دلار به 2هزار و 800 تومان رسید اما امروز با قیمت 2هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد. قیمت ورق‌های فولادی نیز پیش از تعطیلات نوروزی 2 هزارو  800 تومان بود اما دلار باعث شد قیمت آن نیز روند سعودی داشته و با رقم 3هزار و 250 تومان معامله شود. در حال حاضر ورق‌های فولادی با قیمت سه هزار و 5 تومان به فروش می‌رسد.
    آزاد با بیان اینکه اعلام دلار 4 هزار و 200 تومانی هنوز نتوانسته است بازار ملتهب آهن را ساماندهی کند، گفت: به شرط عرضه دلار 4 هزار و 200 تومانی می‌توان به رونق خرید و فروش طی هفته آینده در بازار آهن امیدوار بود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط