به مناسبت روز صنعت و معدن اعلام شد:

انعقاد قرارداد سرمایه گذاری تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه لامرد

جذب سرمایه گذار و توسعه زیرساخت ها؛ سیاست ایمیدرو در مناطق ویژه اقتصادی

عصر معدن-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد.;

انعقاد قرارداد سرمایه گذاری تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه لامرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، کورش فتاحی افزود: سرمایه گذاری این پروژه افزون بر 7 هزار میلیارد به صورت ریالی و بیش از 13 میلیون یورو به صورت ارزی خواهد بود.

    به گفته وی، پیش بینی شده میزان اشتغال طرح در دوران بهره برداری به هزار نفر می رسد.

    فتاحی ضمن قدردانی از ایمیدرو به سبب نگاه ویژه و حمایت های مستمر از منطقه ویژه اقتصادی لامرد تصریح کرد: شکوفایی و رشد و توسعه معدن و صنایع معدنی کشور نیازمند برنامه‌ریزی، تدبیر و سرمایه‌گذاری قابل توجهی است که ایمیدرو با استفاده از ظرفیت های قانونی به دنبال هم افزایی، رشد تولید و توسعه پایدار است.

    وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع خود، فرصتی مغتنم برای فعالان صنعتی و اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی نظیر آلومینیوم، پتروشیمی، فولاد، سیمان و سایر صنایع پایین دستی به‌شمار می‌رود.

    منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد از مجموعه های تحت پوشش ایمیدرو محسوب می شود که در جنوب استان فارس واقع شده است. ایمیدرو جذب سرمایه گذار و توسعه زیرساخت ها در مناطق ویژه اقتصادی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر