سنگی به رنگ "غروب آفتاب"

عصر معدن- آگات یکی از قدیمی‌ترین سنگ‌هایی است که امروزه وجود دارد.

شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵:۰۰

سنگی به رنگ "غروب آفتاب"

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در تمدن های باستانی، از آگات در ساخت شمشیر استفاده می شد تا رزمندگان را در نبرد به پیروزی برساند.
به نظر می رسد جواهرات آگات بسیار محافظ و شفابخش هستند. گفته می شود با کمک این سنگ قیمتی، شما شجاعت، قدرت احساسی و اعتماد به نفس را به دست می آورید.
در میوز انرژی، ما انواع مختلفی از جواهر آگات را داریم که هر نوع از آن خواص درمانی وانرژی‌های مخصوص خود را باخود حمل می‌کند.
به عنوان مثال، آگوست بوتسوانا یکی اط این نوع سنگ هاست و اغلب به عنوان "سنگ غروب آفتاب" نامیده می شود زیرا رنگ های زیبای آن در زمان تاریکی حفظ می شوند. این نوع خاص از دستبند سنگ آهک کمک می کند تا تعادل هاله و تمام انرژی های معنوی درونی خود را مترکز کرده و  هرگونه استرسی که ممکن است احساس کنید را از بین می برد.

برچسب ها

جواهرسنگهای قیمتیانرژی درمانی
مطالب مرتبط بیشتر
ارزش‌گذاری گمرکی مانع صادرات سنگهای قیمتی است سنگ‌های گرانبها، عرصه‌ای برای خودنمایی گوهرهای ایران ‌زمین ورود دوباره Gemfields به تجارت سنگ‌های قیمتی ایران در جمع ۷ کشور برتر تولیدکننده طلا و جواهر قرار دارد افتتاح دپارتمان تخصصی گوهرشناسی و گوهر تراشی در فردوس تاکید غریب پور بر لزوم تدوین طرح جامع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی الماس هایی که ردیابی می شوند این سنگ هم زمرد است هم یاقوت! معرفی کشورهای برتر تولیدکننده نقره تجارت الماس " آنلاین" می شود فیروزه؛ سنگی با قدمت ۷هزار سال تولید جهانی الماس در سال۲۰۱۸ بدون تغییر ماند مبارزه در بازار "الماس" کاهش چشمگیر فروش "آلروسا" جان اف کندی توجه جهان را به این سنگ جلب کرد برنامه جدید جواهر فروش معروف دنیا گنجی نهفته در میان معادن سیستان و بلوچستان جواهرات هندی انبار شدند معدن و صنایع معدنی در صدر صادرات ایران به ترکیه ۲۰۱۸، سال خوب معدنکار الماس متمرکز در افریقا خریداران الماس در نیویورک چه کسانی هستند؟ یاقوت کبود، سنگ خردمندان سال ۲۰۱۸: سال الماس های تولیدشده در آزمایشگاه دهکده جواهر ایران کجاست؟ استقبال بازار از الماس های مصنوعی الماس ارزان شد با نادرترین سنگ سیبری آشنا شوید/ هر قیراط ۲۰۰۰دلار با جواهرات ۱۳۰ هزارساله آشنا شوید آزادسازی واردات مصنوعات طلا به ضرر طلاسازان است بازار الماس های ساختگی داغ شده است "آکوامارین" سنگ پیشگو تقاضا برای طلا بیشتر خواهد شد کاهش درآمد مشهورترین کمپانی طلا و جواهر دنیا نگاهی به ۱۰ کشور طلایی جهان افت ملایم قیمت سنگ‌آهن در بازار چین سنگی با قدرت موج‌های خروشان آمازون "آپوفیولیت" معجزه انرژی از خواص کانی کمیاب «آپوفیلیت» چه می دانید؟ افزایش سطح انرژی با جواهرات فلوریتی بازار الماس داغ است آرامش را با سنگ « Aquamarine»تجربه کنید جواهراتی با تِم حیوانات از جنس «شوپارد» با جواهر"عصربرنز" آشنا شوید "مالاکیت" سنگ سبز دوست داشتنی «اوپال کنترا لوز»، سنگی که کهکشان دارد «پینیت»، کمیاب ترین سنگ دنیا سنگی به گرمای خورشید «رد اسکارلت »گردنبدی ۵.۱ میلیون دلاری «یشم اعلی» درد را تسکین می بخشد با اعضای خانواده بریل آشنا شوید یاقوت سرخ با ارزش تر از طلا سنگ سیاه نیروبخش از سنگ یمانی چه می دانید؟ از کشورهای دیگر طلا بخرید، در ایران بفروشید با ۴ نسل جواهرساز خانواده‌های سلطنتی آشنا شوید چطور سنگ برلیان از طلا فروشی بخریم؟ برای خرید جواهر به فروشنده اطمینان کنید/فاکتور طلا فراموش نشود بازار داغ سنگ های قیمتی نگهداری بزرگترین صفحه عقیق برش‌خورده دنیا در موزه سنگ‌های قیمتی قم دریافت مالیات بر ارزش افزوده مشکل اصلی صنعت طلاست
برگشت به بالا