مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک خبر داد:

افزایش ۴ برابری ذخایر شورابه ای

عصر معدن- امیدرضا محبعلی، مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک گفت: با توجه به اکتشافات انجام شده در منطقه خور و بیابانک، ذخایر شورابه از ۴۵۰ میلیون متر مکعب به ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون متر مکعب افزایش یافته است و اقدامات لازم جهت دریافت گواهی کشف از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صورت گرفته است.

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳:۰۰

افزایش ۴ برابری ذخایر شورابه ای

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» وی در ادامه افزود: با بیش از 9٫5 میلیارد مترمکعب ذخایر پتاس در مناطق خور و بیابانک، پلایای میانی طرود و شورابه قم، در رتبه هفتم جهان و رتبه اول در منطقه خلیج فارس و آسیای میانه قرار گرفته ایم.
محبعلی خاطر نشان کرد: طی 3 سال آینده برنامه ریزی جهت افزایش ظرفیت اسمی کارخانه برای تولید پتاس در دو مرحله 50 هزار تن و 100 هزار تن صورت گرفته است.
مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک در ادامه با اشاره به استفاده از توان بخش خصوصی در بخش معدن و صنایع معدنی گفت: به منظور سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای، از اوایل سال 98 با توجه به تمهیدات صورت گرفته بالغ بر 14 میلیون متر مکعب شورابه از پلایا استخراج و پمپاژ شده که شاهد تولید 20 هزار تن کلرید پتاسیم در مجتمع پتاس خور و بیابانک بوده ایم.
وی در خاتمه تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته و با توجه به ذخایر شورابه های کشور، بایستی سرمایه گذاری نسبت به رفع نیاز پتاس در کشور صورت گیرد.
گفتنی است مجتمع پتاس خور و بیابانک درکویر مرکزی ایران و در فاصله 450 کیلومتری شرق مرکز استان اصفهان و حد فاصل 30 کیلومتری شهرستان خور و بیابانک واقع شده است.

برچسب ها

مدیریتپتاس خورو بیابانکشورابه
مطالب مرتبط بیشتر
افق ۱۴۰۸ نقطه طلایی تولید پتاس اعطای گواهینامه ملی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات به شرکت مس فولاد خوزستان تندیس بلورین دهمین همایش جایزه ملی مدیریت مالی ایران دریافت کرد پیاده سازی مدیریت پروژه در ایمیدرو به صورت ۱۰۰ درصدی انجام می‌شود اشتغال و کارآفرینی با توسعه گردشگری معدنی فولاد مبارکه گواهینامه استانداردهای مدیریتی را کسب کرد رشد ۸۸برابری سرمایه شرکت چادرملو سید محمد اتابک طی نامه ای مرتضی داداش را به عنوان جایگزین خود به انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور معرفی کرد پشتیبانی از تصمیم گیری مدیران ارشد بازدید مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد مدیرعامل یک شرکت معدنی فولادی؛ سکان مدیریت مس شهید باهنر را در دست گرفت سیستم MIS چگونه در تصمیم‌گیری ها به مدیران کمک می‌کند? تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی اتخاذ تصمیم‌های مدیریتی بر چه پایه ای انجام می‌شود؟ توسعه فعالیت‌های معدن و صنایع معدنی موثرترین راه پویایی اقتصاد کشور است ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد اولویت‌های اصلی مدیرعامل جدید گل‌گهر اعلام شد گل گهر با تجریه های پیشین مسیر توسعه را طی می کند افزایش ۳۱درصدی تولید و ۶۵ درصدی استخراج "پتاس" رونق تولید در فولاد خوزستان، تداوم و پایداری تولید را در صنایع استان به همراه دارد سازمان زمین شناسی قدرتمند و توانا برای سرزمین ایران ضروری است روحیه مدیریتی ما مشارکت جویانه و مشارکت پذیرانه است BHP تغییرات اجرایی را اعلام می کند تاکید بر پیاده‌سازی راهبردهای ایمیدرو توسط مدیریت جدید سنگان مدیرعامل شرکت فولادخوزستان، مدیر نمونه جهادی کشور شد افزایش ذخیره معدن پتاس خوروبیابانک به بیش از ۲ میلیارد متر مکعب مجتمع پتاس خور و بیابانک قطب گردشگری معدنی کشور می شود اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند مقابله چینی ها با تعرفه‌های ترامپ آیا هیات مدیره جدید روسال، تحریم‌ها را لغو می‌کند؟ چرا روابط عمومی ها در حاشیه اند ؟ رشد ۱۳۰درصدی تولید پتاس در خور و بیابانک رشد ۱۳۰ درصدی تولید در سال ۹۶ کار را به کاردان بسپارید خصوصی ها برای تحرک بیشتر بخش معدن اعلام آمادگی کردند
برگشت به بالا