تقی پور عنوان کرد:

نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه اتصال بین خریدار و تولید کننده

عصر معدن- نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰:۰۰

نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه اتصال بین خریدار و تولید کننده

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، رضا تقی پور انوری درباره میزان اثربخش بودن برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو گفت: آنچه که درباره نمایشگاه مهم است اتفاقاتی است که قبل و بعد از آن باید بیفتد.

وی افزود: این نمایشگاه ها نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طبیعتا اهدافی که برای نمایشگاه تعریف شده باید بعد از برگزاری این نمایشگاه تامین شود و با پایان یافتن نمایشگاه فراموش نشود.

تقی پور گفت: این نمایشگاه بیشتر یک نمایشگاه بی تو بی است تا صاحبان کسب و کارهای مرتبط مثل قطعه ساز و خودروساز، به صورت یک زنجیره تولید حضور پیدا کنند و به یکدیگر متصل شوند.

تقی پور تاکید کرد: توافق نامه هایی که در جریان برگزاری این نمایشگاه منعقد می شود خیلی مهمتر از برگزاری خود این نمایشگاه است.

برچسب ها

خودروسازى
مطالب مرتبط بیشتر
تاثیر مثبت اخبار امیدوارکننده صنعت خودرو بر بازار فولاد نیازمند فولادهای پیشرفته هستیم کاهش اشتهای اژدهای زرد در مصرف فولاد طی سال ۲۰۲۰/‌ خودروسازی چین، افت تقاضا را رقم می زند ورود به عرصه تامین ورق‌های ساخت بدنه خودرو ایران به جمع سازندگان ماشین‌های جوش لیزری پیوست کوره‌های بزرگ‌ترین کارخانه قطعه‌سازی مازندران دوباره روشن شد طراحی و تولید ورق موردنیاز ساخت کلاچ خودرو در فولاد مبارکه تولید محصولات سرد نور‌دیده سخت و نیم‌سخت در فولاد مبارکه ۹۰ درصد ورق گالوانیزه بدنه خودرو در چهارمحال و بختیاری تولید می شود چه بر سر قیمت پالادیوم می آید؟ صنعت خودرو نیازمند سرمایه گذاری در معادن فلزی تولید کامیون‌های برقی ولوو به واقعیت پیوست نظارت جدی صندوق بازنشستگی فولاد بر سهام خود در سایپا استخراج کبالت از اقیانوس آرام تغییر استراتژی شرکت‌های اروپایی در برابر تصمیم ترامپ ترامپ، خودروساز اتریشی را راهی مکزیک کرد کمپانی «فورد» از تقاضای مس می‌گوید دستورهای امریکایی به صنعت خودروسازی ژاپن آسیب می‌زند تعرفه های امریکا برای خودرو توجیه ندارد سرمایه گذاری «فولکس واگن» در باتری های جامد محصولات جدید« BMW» نیازمند نیکل و کبالت سازندگان باتری به دنبال جایگزینی برای کبالت هستند اظهار نظر درباره «ذوب آهن» باید کارشناسی باشد تولید کبالت در حال افزایش است استراتژی « Avtovaz» در برابر تحریم روسال چیست؟ ورود محصول جدید چشم انداز خودروسازان را داغ مى کند
برگشت به بالا