عرضه چسبی با مقاومت بالا برای کاربرد در معادن

عصر معدن- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان چسبی با مقاومت برای کاربرد در معادن و ساخت تونل‌ها تولید کرد.

چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷:۰۰

عرضه چسبی با مقاومت بالا برای کاربرد در معادن

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، ایرج آفتابی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، کپسول رزینی را محصول دانش‌بنیان این مجموعه دانست و گفت: این کپسول برای بولت‌گذاری در معادن و تونل‎‌ها و همچنین کاشت میلگرد در فونداسیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب در کمترین زمان، حمل و جابجایی آسان و ایمنی و چسبندگی کامل از جمله مزایای این چسب تولیدی است.

وی رزین را ترکیب طبیعی یا مصنوعی بسیار چسبناک دانست که در الکل حل می‌شود و افزود: رزین‌ها بسته به ترکیب شیمیایی و مورد مصرف آنها به روش‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند و کاربردهای زیادی در صنعت دارند.

آفتابی با بیان اینکه نگهداری سقف تونل‌های زیرزمینی با این چسب ایمن‌تر و بادوام‌تر است، خاطر نشان کرد: محصول تولیدی ما در حفاری‌ها نیز کاربرد دارد و ریزش دیواره‌های بلند را کاهش می‌دهد. تثبیت اجزای معلق شده، تثبیت و نگه‌داری ماشین‌آلات سنگین و غیره نیز از دیگر مزایای این چسب است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، این فعال فناور همچنین بیان کرد: شرکت دانش‌بنیان ما در حوزه ارائه راه‌کارهای فنی در امور آب‌بندی و تحکیم فعالیت دارد. این محصولات در صنایع تونل‌سازی، معدن‌کاری و شیمیایی ساختمان کاربرد دارد.

برچسب ها

استخراج معادن
برگشت به بالا