پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز «خبرنگار»؛

اصحاب رسانه، همراهان توسعه پایدار

عصر معدن- دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «خبرنگار» با تبریک این رویداد، از تلاش و زحمات تمامی اصحاب رسانه تقدیر کرد.

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸:۰۰

اصحاب رسانه، همراهان توسعه پایدار

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار، تنها قدردانی از کسانی نیست که چراغ آگاهی را بر می‌افروزند بلکه همچنین قدردانی از کسانی است که خود نقشی مهم در فرایند توسعه، به‌ویژه در معدن و صنایع معدنی، دارند. هم در مقام منتقد و هم در مقام همراه، آن‌ها سهمی بی‌بدیل در ارتقای ملی و جهانی صنایع مهمی چون صنعت مس دارند. خبرنگاران عزیز می‌بینند، به رشته تحریر درمی‌آورند، اطلاع‌رسانی می‌کنند و از رهگذر این ثبت‌وضبط وقایع، دستاوردها و فرازوفرودها آینه‌ای تمام‌قد پیشِ روی جامعه می‌گذارند تا حرکت خود را در مسیر توسعه به تماشا بنشیند و با ایمان به ادامه این حرکت، از ناامیدی پرهیز کند.

به خاطر همین سهم است که برای تلاش‌گران صنعت مس همراهی با اصحاب رسانه و توجه به نکته‌سنجی‌ها، ایده‌ها و اطلاع‌رسانی خبرنگاران محترم از اهمیتی بسیار برخوردار است. خانواده مس باور دارد رسانه نقشی مهم در تحقق چشم‌انداز صنعت مس ایران دارد یعنی دستیابی به توسعه‌ای پایدار و رشدی جهانی.

پس به همراهان صدیق و نکته‌بین خود، خبرنگاران، بار دیگر روزشان را تبریک می‌گوییم و امیدواریم چشم‌اندازهایی روشن و میراثی ماندگار را با همراهی هم در سال جهش تولید بر جای بگذاریم.

اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

برچسب ها

شرکت ملی مسروز خبرنگار
مطالب مرتبط بیشتر
پتانسیل ایجاد ۵۰ هزار شغل را داریم به‌رغم شیوع کرونا، تولید مس پایین نیامد تدوین برنامه جامع سلامت شغلی در شرکت مس آموزش و تربیت نیروی انسانی مهم‌ترین عامل پیشرفت است انتقال حقایق و اطلاع‌رسانی شفاف؛ مرهون تلاش‌های متعهدانه خبرنگاران جامعه‌ای که از خبررسانی دقیق و شفاف بی‌بهره‌باشد در مسیر شکست قرار می‌گیرد پیام تقدیر ریاست هیات عامل ایمیدرو از خبرنگاران مجمع‌‌عمومی شرکت ملی مس را آنلاین ببینید تراک‌های سنگین در مس سرچشمه بومی‌سازی شدند دهه صعود؛ سور مس دکتر حریرچی و جهانپور از شرکت مس قدردانی کردند بازدید وزیر صمت از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در شانزدهمین نمایشگاه ایران کانمین ثبت فروش حدود ۲۸ هزار میلیارد تومانی در نه ماه نماینده مردم رفسنجان و انار صعود تیم فوتبال مس رفسنجان را به مدیرعامل شرکت مس تبریک گفت قدرانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت مس از ورزش استان نعیمی قائم مقام ایمیدرو: شرکت مس موفق ترین شرکت صنایع معدنی در سال ۹۸ است کارخانه اسید و ذوب خاتون آباد شرکت ملی مس به دستور روحانی افتتاح شد اجرای طرح جامع سیستم‌های یکپارچه اطلاعاتی در شرکت ملی مس ضرورت توسعه پایدار در سال جهش تولید حضور مؤثر در تأمین فوری نیازهای شبکه بهداشت و درمان درجهت مبارزه با کرونا شرایط تولید و صادرات مس در وضعیت مناسبی قرار دارد قرارگرفتن "فولاد"، "کگل" و "فملی" در میان ۵ رتبه نخست بورس تهران به‌زودی خبرهای خوشی درباره ذخایر جدید شرکت مس اعلام می‌شود شرکت ملی مس به ما کمکی نکرده است
برگشت به بالا