در مجمع سالانه شرکت ملی مس مطرح شد؛

نعیمی قائم مقام ایمیدرو: شرکت مس موفق ترین شرکت صنایع معدنی در سال ۹۸ است

عصر معدن- قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس را به عنوان موفق ترین شرکت صنایع معدنی کشور اعلام کرد و گفت: عملکرد این شرکت طی سال گذشته در تولید و فروش مطلوب بوده و این روند در سال ۹۹ نیز ادامه خواهد داشت.

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵:۰۰

نعیمی قائم مقام ایمیدرو: شرکت مس موفق ترین شرکت صنایع معدنی در سال ۹۸ است

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس نعیمی که عصر امروز در مجمع عادی سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان رییس مجمع سخن می گفت،‌ با اشاره به گزارش مدیر عامل شرکت، عملکرد این مجموعه را مطلوب توصیف و از هیات مدیره، بدنه کارشناسی و سایر کارکنان مس قدردانی کرد.
این عضو هیات عامل ایمیدرو، پیش بینی کرد که ‌افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته تا دو ماه آینده اجرایی شود.
در این مجمع پس از ارایه گزارش حسابرس مستقل، صورت های مالی شرکت به اتفاق آرا به تصویب رسید. همچنین سود هر سهم نیز به میزان 25 تومان اعلام شد.

برچسب ها

شرکت ملی مس
مطالب مرتبط بیشتر
آموزش و تربیت نیروی انسانی مهم‌ترین عامل پیشرفت است مجمع‌‌عمومی شرکت ملی مس را آنلاین ببینید تراک‌های سنگین در مس سرچشمه بومی‌سازی شدند دهه صعود؛ سور مس دکتر حریرچی و جهانپور از شرکت مس قدردانی کردند بازدید وزیر صمت از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در شانزدهمین نمایشگاه ایران کانمین ثبت فروش حدود ۲۸ هزار میلیارد تومانی در نه ماه نماینده مردم رفسنجان و انار صعود تیم فوتبال مس رفسنجان را به مدیرعامل شرکت مس تبریک گفت اصحاب رسانه، همراهان توسعه پایدار قدرانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت مس از ورزش استان کارخانه اسید و ذوب خاتون آباد شرکت ملی مس به دستور روحانی افتتاح شد اجرای طرح جامع سیستم‌های یکپارچه اطلاعاتی در شرکت ملی مس ضرورت توسعه پایدار در سال جهش تولید حضور مؤثر در تأمین فوری نیازهای شبکه بهداشت و درمان درجهت مبارزه با کرونا شرایط تولید و صادرات مس در وضعیت مناسبی قرار دارد قرارگرفتن "فولاد"، "کگل" و "فملی" در میان ۵ رتبه نخست بورس تهران به‌زودی خبرهای خوشی درباره ذخایر جدید شرکت مس اعلام می‌شود شرکت ملی مس به ما کمکی نکرده است
برگشت به بالا