مدیرعامل فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه تا شکست ویروس کرونا در کنار مردم است

عصر معدن- در آستانه فرا رسیدن سال جدید، مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور در برنامه رادیو فولاد روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه به سئوالات مجری این برنامه پاسخ داد.

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳:۰۰

فولاد مبارکه تا شکست ویروس کرونا در کنار مردم است

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در ادامه این گفت وگو را میخوانید:

در حال حاضر تمامی دنیا و همچنین کشور ما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط خاصی به سر می‌برند. شما در فولاد مبارکه چه تدابیری برای این موضوع اندیشیده‌اید؟
فعالیت ما در این زمینه به دو بخش می‌شود: بخش اول اقداماتی است که در داخل شرکت انجام شده و یا همچنان در حال انجام است؛ و بخش دوم اقدامات و حمایت‌هایی است که در راستای تعهد به مسئولیت اجتماعی شرکت با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام گرفته است.
در داخل شرکت با کم کردن ساعت کاری کارکنان بخش روزکار و اداری، تعطیل کردن رستوران‌ها و کلاس‌های آموزشی، به حداقل رساندن مأموریت‌ها و استفاده از فناوری‌ها و امکانات روز برای تشکیل جلسات به‌صورت غیرحضوری تلاش کرده‌ایم از شیوع این بیماری در شرکت جلوگیری کنیم؛ تا‌جایی‌که آخرین جلسۀ هیئت‌مدیرۀ سال 98 شرکت را نیز روز دوشنبه با اعضایی که در تهران بودند، از طریق ویدئوکنفرانس در فولاد مبارکه برگزار کردیم. علاوه بر این، با نظارت واحدهای بهداشت و درمان و ایمنی شرکت، به‌صورت منظم و دقیق، همۀ اماکن عمومی از قبیل کارگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رختکن‌ها، اتوبوس‌ها، آسانسورها و ساختمان‌های عمومی ضدعفونی می‌شوند. این اقدامات تا زمانی که ویروس کرونا از کشور ما خارج شود ادامه خواهد یافت.
به‌طورکلی، از نظر مدیریت فولاد مبارکه، سلامت کارکنان و جامعه بر تولید اولویت دارد؛ بنابراین اولویت ما رعایت دستورالعمل‌ها و الزامات بهداشتی است. به‌منظور تهعد به مسئولیت‌های اجتماعی در خارج از فولاد مبارکه نیز تلاش کرده‌ایم با مجوز هیئت‌مدیرۀ دانشگاه علوم پزشکی و مراکز مربوطه، استان را در خرید اقلام موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا حمایت کنیم. با هماهنگی به‌عمل‌آمده و با تصمیم مدیریت شرکت و مسئولان استان مقرر شده است که مبالغ مورد تأیید و مصوب هیئت‌مدیره به‌جای پرداخت نقدی به‌صورت خرید تجهیزات، لوازم و مواد ضدعفونی‌کننده باشد و در اختیار مراکز مربوطه قرار داده شود. به خاطر داشته باشیم فولاد مبارکه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی مسئولیت‌پذیر، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در این شرایط نیز در کنار مردم و مسئولان است.
در سال 98 بزرگ‌ترین چالش فولاد مبارکه مانند بسیاری از فولادسازهای دیگر کشور، تأمین سنگ‌آهن بود. این موضوع مهم در سال 99 با چه شرایطی روبه‌رو خواهد بود؟
فولاد مبارکه و سایر فولادسازهای کشور با توجه به ظرفیت خطوط تولید خود در پی دریافت سهمیه‌ای هستند که وزارت صمت برای آن‌ها از محل معادن اختصاص خواهد داد.
کار زیربنایی برای فولاد مبارکه این است که در مسیر معدن و توسعۀ اکتشافات معدنی گام بردارد و برای معادن جدیدی که در دستور کار دارد، جاده‌های دسترسی و تأسیسات انتقال برق و آب ایجاد کند. این برنامه‌ها و فعالیت‌ها درازمدت و زیربنایی هستند و ممکن است دو تا سه سال زمان لازم داشته باشند، اما فولاد مبارکه را در تأمین سنگ‌آهن به امنیت خواهد رساند. به هر تقدیر کار تولید و تأمین ورق موردنیاز صنایع کشور نباید بر زمین بماند. ازاین‌رو برای سال 99 عمدۀ سنگ موردنیاز شرکت را از طریق سهمیه و خرید از معادن کوچک و ذخیره‌های موجود در گوشه و کنار کشور و از طریق معادن خصوصی و نیمه‌خصوصی تأمین خواهیم کرد. در این زمینه شاخص‌ترین و بارزترین مورد، پروژۀ سنگان است.
طبق برنامه‌ریزی‌های قبل، مقرر بود تا آخر سال پروژۀ 5 میلیون تنی سنگان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای کنسانتره‌سازی کشور به بهره‌برداری برسد، اما متأسفانه به‌علت شیوع ویروس کرونا و براساس تصمیم فرمانداری محل، بیشتر واحدهای معدنی این منطقه موقتا تعطیل و این کار به سه‌ماهۀ ابتدای سال 99 موکول شد.
چه میزان از برنامۀ تولید امسال فولاد مبارکه محقق شده است؟
با توجه به مقدار ذخیره‌ای که از ابتدای سال داشتیم، به‌طورکلی فولاد مبارکه از برنامۀ تولید و فروش عقب نیفتاد؛ ولی برای سال 99 با توجه به کمبود مواد اولیه در سال 98 و قطع 40 تا 50 روزۀ گاز با مشکلاتی مواجه خواهیم شد. با این همه با همت همۀ کارکنان و مساعدت‌هایی که مقرر است در بخش سنگ‌آهن انجام شود، تلاش خواهیم کرد تا این کمبودها کمتر به سال 99 منتقل شود.
اخیرا رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ترکیه از رشد 47 درصدی تولید فولاد ایران ابراز نگرانی کرده و آن را تهدیدی علیه فولاد ترکیه دانسته است. رویکرد فولاد مبارکه در این شرایط چیست؟
تلاش فولاد مبارکه تأمین حداکثری نیاز بازار داخل است. در حال حاضر نیز همچنان شاهد رشد تقاضا در کشور هستیم. این در حالی است که مسئولان دولت همواره تأکید دارند که این رشد تقاضا در بازار ایران در همۀ قسمت‌ها کنترل شود تا به افزایش بی‌رویۀ قیمت‌ها منجر نشود. فولاد مبارکه با هماهنگی دولت و برای تأمین هزینه‌های ارزی خود، صادرات بخشی از محصولات را با اولویت تأمین بازار داخل در دستور کار دارد. روش تولید فولاد در کشور ما با ترکیه متفاوت است. فولادسازان ترکیه با اتکا بر آهن قراضه، فولاد تولید می‌کنند و در کشور ما این امر بر پایۀ استفاده از سنگ‌آهن انجام می‌شود. این موضوع شرایط رقابتی را برای ترکیه سخت کرده است.
آیا برای پیشگیری از افزایش بی‌رویۀ قیمت‌ها در بازار فولاد، تدابیری اتخاذ شده است؟
بله. با تصمیمات اخیر و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار مقرر شده است که قیمت‌گذاری همانند سابق هم برمبنای قیمت کشف‌شده در بورس انجام شود و هم به روش مچینگ. به عبارت دیگر، قیمت‌گذاری مجددا به حالت قبل برگشت. این امر باعث می‌شود بخش زیادی از تولیدکنندگان که همان مصرف‌کنندگان فولاد مبارکه هستند از محصولات مبارکه برخوردار شوند و بتوانند نیاز خود را بدون نیاز به بازار آزاد به‌طور مستقیم از شرکت تأمین کنند. امیدواریم این تصمیمات در سال آینده اجرایی و موجب بازگشت آرامش به بازار شود. ما همواره اعلام کرده‌ایم که به‌شدت مخالف افزایش بی‌رویۀ قیمت هستیم، زیرا این امر باعث می‌شود تولیدکنندگان اصلی از صحنه خارج شوند. ما به رونق تولید و اقتصاد اعتقاد داریم، نه به این‌که فقط منافع یک گروه مثلا فولاد مبارکه تأمین شود. از این طریق همۀ بخش‌های جامعه درگیر فعالیت‌های اقتصادی می‌شوند. تمام تلاش ما این است که بازار از التهاب دور باشد.
فولاد مبارکه در زمینۀ بومی‌سازی و احداث خط نورد گرم 2 چه اقداماتی انجام داده است؟
راهبرد و به عبارت بهتر نهضت بومی‌سازی در فولاد مبارکه از 20 سال پیش آغاز شده است. این شرکت کاملا به اهمیت این امر واقف است و عملکرد خوبی هم در این زمینه داشته و در حال حاضر حدود 3880 قطعۀ مهم در فولاد مبارکه به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی بومی‌سازی شده است. تغییر رویکردی که اخیرا در دستور کار شرکت قرار گرفته این است که از قطعه‌سازی به فرایندسازی و ماشین‌سازی روی بیاوریم. در فرایند ماشین‌سازی صدها قطعه کنار هم قرار می‌گیرند تا به یک خروجی بزرگ، یعنی دانش فنی و تکنولوژی دست یابیم و این کار چیزی بیش از بومی‌سازی می‌طلبد. فولاد مبارکه با این رویکرد وارد این مبحث شده و خود را تجهیز می‌کند.
این پروژه در چه وضعیتی قرار دارد؟
در این زمینه مقرر بود جلسات نهایی با هماهنگی دستگاه‌های دولتی کشور و پیمانکار خارجی تا آخر سال برگزار شود که با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود به ابتدای سال آینده موکول شد. امیدواریم در اوایل سال آتی خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم و ان‌شاءالله کار اجرایی پروژۀ بزرگ نورد گرم 2 شروع شود.
در آستانۀ فرارسیدن سال نو هستیم. چه توصیه‌ای برای همکاران دارید؟
برای همۀ همکاران و خانواده‌های محترم ایشان آرزوی سلامتی دارم و از همۀ این عزیزان درخواست می‌کنم که با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنند. مهم‌ترین مسئله این است که حتی‌المقدور در منزل بمانند تا این گرفتاری برطرف شود و بتوانیم سال‌های سال کنار هم زندگی کنیم. همچنین از تلاش صادقانۀ همۀ همکاران در گروه فولاد مبارکه تشکر می‌کنم. اگرچه سال 98 برای تولیدکنندگان فولاد سال سختی بود، اما نقطه قوت کار این بود که علی‌رغم تمام این مشکلات، با تلاش مستمر و همکاری، همدلی توانستیم اتفاقات و رکوردهای ویژه‌ای را برای شرکت ثبت کنیم و سهامداران و ذی‌نفعان شرکت را با سوددهی خوبی که به بار نشست منتفع نماییم.
در سال 98 برای اولین بار در تاریخ فولاد مبارکه توانستیم از مرز 7 میلیون تن تحویل محصول به مشتریان عبور کنیم و به ده‌ها افتخار دیگر دست یابیم که همه و همه حاصل تلاش جمعی همکاران بوده است.
به‌عنوان کوچک‌ترین عضو این خانواده صمیمانه بابت همۀ این تلاش‌های صادقانه تشکر و قدردانی خود را اعلام می‌کنم. بدیهی است همان‌گونه که از ابتدا نیز اعلام و تأکید کرده‌ایم، به نحو مقتضی قدردان این همدلی‌ها و تلاش‌ها خواهیم بود.

برچسب ها

فولاد مبارکهویروس کرونامدیرعامل فولادمبارکه
مطالب مرتبط بیشتر
چرا گزارش سازمان بازرسی به بازداشت مدیرعامل فولاد مبارکه منجر نشد؟ تشکر رئیس جمهور از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه سایه سیاست کووید صفر چین بر بازار سنگ آهن فولاد مبارکه، تندیس شرکت برتر از لحاظ ارزش در بورس کالا را دریافت کرد امضای تفاهم نامه همکاری‌ میان فولاد مبارکه و هلدینگ خلیج فارس چرا تولید فولاد مبارکه در فروردین ماه رکورد شکست؟ بزرگ‌ترین تولیدکننده طلای جهان، قربانی کرونا شیوع مجدد کرونا در چین و تاثیر آن بر سنگ آهن استرالیا سوت لوکوموتیوهای سفارش فولاد مبارکه به‌ صدا درآمد هراس کرونایی به کمک طلا می‌آید؟ با وجود قطعی های مکرر برق و شرایط کرونا، شرکت از اهداف تعیین شده جلوتر است نامه نگاری با وزیر صمت برای واکسیناسیون معدنکاران زغال سنگ فولاد مبارکه تا ریشه‌کنی کامل کرونا در کنار مردم خواهد بود ضرورت ادامه نگاه توسعه‌ محور و شجاعت ورود به عرصه‌ های جدید در فولاد مبارکه جزییات عرضه اولیه "تجلی" از زبان مرتضی علی اکبری مدیرعامل این شرکت بازسازی، ترمیم، مقاوم‌سازی و آب‌بندی دیواره‌های بتنی ماشین ۵ ریخته‌گری فولاد مبارکه تحول دیجیتال در فولاد مبارکه تنها راه تثبیت الگوی ملی بنگاه داری در کشور است فولاد مبارکه گرید ST۵۲-FATIGUE مقاوم به خستگی را طراحی و تولید کرد کرونای دلتا ترمز ریزش طلا را کشید افزایش تولید آلومینیوم در چین علیرغم پاندمی کرونا توانمندی فولاد مبارکه برای صادرات اسلب گازترش تخصیص ۴۰۰ ریال سود به ازای هر سهم فولاد افزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه طی ماه های آینده فولاد هوشمند در کلاس جهانی، چشم‌انداز فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال اجرای طرح ملی واکسیناسیون در شهرستان لنجان با کمک‌ فولاد مبارکه فولاد مبارکه بالاترین راندمان صنعت و معدن کشور را دارد صنایع تولیدی کشور با وجود تحریم و کرونا خوش درخشیدند تداوم تب کرونا در بازار طلا بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا در ناحیه نورد سرد سود قابل توجه مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های چادرملو و گل‌گهر تولید ۸۶ درصد اسلب کشور توسط گروه فولاد مبارکه پس از ۷ سال رکورد تولید واحد نورد دو قفسه ای شکسته شد فولاد مبارکه در بین ۵۰ تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در سال۲۰۲۰ نقش‌آفرینی طرح تحول دیجیتال در پروژه‌های لجستیک فولاد مبارکه پرداخت ۴۵۱ میلیارد تومان از سوی شرکت های تابعه ایمیدرو برای مقابله با کرونا شرکت فولاد مبارکه پیشگام بومی‌سازی در صنعت کشور افزایش تولیدات فولاد مبارکه موتور محرکه اقتصادی کشور سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر برای کسب دانش فنی و تکنولوژی فولاد تقدیر وزیر بهداشت از حمایت‌های مالی و تجهیزاتی فولاد مبارکه در پیشگیری، مهار و درمان کرونا رسالت اجتماعی فولاد مبارکه پاسخ به مهمترین دغدغه کادر درمان در دوران کرونا است زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای پذیرش بیماران کرونایی با کمک فولادمبارکه تامین شد اقدامات فولادسازان تابعه و وابسته ایمیدرو در تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی افزایش ۳ میلیون تنی تولید فولاد با وجود تحریم‌ و کرونا تختال عرض ۲متر، محصولی ۱۰۰درصد ایرانی با کیفیتی مشابه محصولات خارجی تداوم پشتیبانی فولاد مبارکه از تولیدکنندگان پایین دستی صنعت فولاد در سال ۱۴۰۰ حمایت صنایع مادر در تولید شیر ضد کرونا توجه به اقتصاد رسـانه ها توسط فولاد مبارکه اقدامی در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی فولاد مبارکه علاوه بر صنعت باید قطب جبهه رسانه نیز باشد ۹۹ درصد آبیاری فضای سبز فولاد مبارکه به روش قطرهای انجام میشود کنترل ویروس کرونا در فولادمبارکه فولاد مبارکه مطالبه ۳۰ ساله مردم را به ۵ سال کاهش داد ﻓﻮﻻدﻣﺒﺎرﮐﻪ در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ داﻧﺸﮕﺎهﻫﺎ ﻫﻤﻮاره ﭘﯿﺸﺘﺎز ﺑﻮده اﺳﺖ نقش صنایع فولادی در کاهش مصرف آب کشاورزی نگذاریم یک شرکت توانمند تولیدی مانند فولاد مبارکه قربانی مسائل سیاسی شود در شرایط سخت تحریم و کرونا هیچ پروژه‌ای در فولاد مبارکه متوقف نشده است اخذ گواهینامۀ استقرار راهنمای کار ایمن در دوران بیماری کووید ۱۹ بازدید قائم مقام بورس کالای ایران و هیئت همراه از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه با همکاری فولاد مبارکه به دنبال اکتشافات عمقی در ایران مرکزی هستیم نگرانی بازار فولاد از افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان هبی چین آماده ساخت مجموعه ورزشی المپیک نقش جهان ظرف مدت ۵ سال هستیم قدردانی شورای سیاست‌گذاری هفتۀ روابط عمومی از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه فولاد مبارکه حامی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان و خیریه‌ها شرکت فولاد مبارکه در لیست صنایع پاک قرار دارد وزیر بهداشت از حمایت های فولاد مبارکه در کنترل بیماری کویید۱۹ تقدیر کرد فولاد مبارکه در جهش تولید تهیه و تدوین گردشکار شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویروس کووید۱۹ آروبیس امیدوار به تحقق برنامه‌های مالی به‌رغم همه‌گیری کووید ۱۹ بهبود مستمر خدمات درمانی و بهداشت جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ساخت یاتاقانهای آبگرد غلتک به روش ریخته گری در ماسه لزوم کل عرضه‌های ورق در تالار بورس کالا چالش‌های هودبی در مبارزه با ویروس کرونا صنعت فولاد کشورهای صنعتی در برابر کرونا زانو زد + جدول انضباط آزمون استخدامی این دوره ستودنی بود ظرفیت تولید آهن اسفنجی به ۳۶.۳ میلیون تن رسید تولید مس شیلی از زمان همه‌گیری کرونا برای نخستین بار در ماه ژوئن کاهش یافت غول تولید مس جهان در حال دست‌وپنجه نرم کردن با کرونا بیم و امیدهای همه‌گیری ویروس کرونا برای تولید و فروش مواد خام معدنی سرنوشت تولید معدنی در سال کرونا جولان کرونا در بزرگترین تولیدکننده مس جهان اختصاص ۲۱.۶ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا از سوی ایمپاسکو قیمت جهانی طلا مشخص شد جهش قیمت فلزات اساسی با کاهش تب کرونا هیچ پرونده‌ فنی صندوق بیمه در دوران کروناویروس باز نماند رکورد جدید در فولاد مبارکه آغاز احیای بازار فولاد؛ شاید ابتدای سال ۲۰۲۱ وضعیت معادن آذربایجان شرقی در شرایط کرونایی شیوع کرونا معاملات الماس در جهان را تقریبا صفر کرد ابعاد مثبت و منفی کرونا در معدن روش‌های سرمایه‌گذاری موفق بر روی طلا در کنار کووید۱۹ سقوط ۱۰۰ درصدی واردات طلای هند در قرنطینه کرونا کووید ۱۹ تولید صنایع معدنی دنیا را مختل کرد تولید نقره بیشتر از طلا ضرر کرد عملکرد درخشان فولاد مبارکه در شاخص‌های ایمنی تولید آمریکا ۶ و آلمان ۲۱ درصد کاهش یافت افزایش تولید محصولات ویژه در فولاد مبارکه ۲۰ اقدام کاربردی آلومینای جاجرم برای مقابله با کرونا افق بهبود وضعیت معادن از ماه مه گسترش قلمرو کرونا و اختلال در فعالیت‌های معدنی جهان الزام ثبت آمار تولید در سامانه کاداس برای تمامی بهره برداران معدنی تقاضای فولاد هند کاهش می یابد معادن زغال سنگ چین خواستار کاهش ۱۰ درصدی تولید درپی شیوع کرونا شدند دستیابی به رکورد بی سابقه حفاری در شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان انجام اقدامات ضدکرونایی ایمیدرو برای ستاد سازمان و شرکت های تابعه تمدید مهلت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان فولاد به دلیل شیوع کرونا کاهش ۲۲ درصدی تولید زغال سنگ آمریکا در ۲۰۲۰ و تاثیر آن بر تولید و مصرف برق قدردانی مسئولان استان کرمان و آذربایجان شرقی از حمایت‌های شرکت مس برای مقابله با کرونا اقتصاد حوزه معدن در پساکرونا چه کسی پاسخگوی ضرر و زیان معادن زغال سنگ هست؟ جبران کمبود عرضه طلا با فعالیت دوباره کارخانه‌های فرآوری سوئیس حضور مؤثر در تأمین فوری نیازهای شبکه بهداشت و درمان درجهت مبارزه با کرونا تامین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا به مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان توسط ایمیدرو هیچ واحدی به دلیل کرونا تعطیل نشده‌است توقف عملیات معدنی در ایتالیا به دلیل انتشار کرونا تحویل ۲۰۰۰ دست «گان حفاظت فردی» به «علوم پزشکی نیشابور» دریافت جایزه جهانی MIKE "برترین سازمان‌های دانشی نوآور" توسط شرکت فولاد مبارکه ذوب آهن اصفهان همیاراصلی شهرستان لنجان در مقابله با بیماری کرونا اقدامات فولادسفیددشت در راستای کنترل کورونا ویروس جدید Covid-۱۹ ‏‎اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در مجتمع ها و واحدهای معدنی و صنعتی شرکت چادرملو "Copper Mountain"در نتیجه ترس از کورونا ویروس ، اهداف تولید را کاهش می دهد به منظور پیشگیری از کرونا ویروس، فعالیت معادن محلات تعطیل شد مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی شرکت مس برای مقابله با کرونا شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی برنامه‌های "کرونا Covid-۱۹" را تنظیم کرد "باریک "موجودی کالاهای اساسی را به دلیل کرونا ویروس افزایش می دهد اقدامات خوب شرکت مس برای پیشگیری از «کرونا» در شهربابک/ صنعت مس شهربابک سبز می شود تشکیل کمیته ویژه مقابله با کرونا در گل گهر تولید حدود ۲۱.۹ میلیون تن مس تصفیه شده/ افزایش اندک قیمت مس پس از کاهش ناشی از کرونا افزایش هفتگی قیمت طلا با ادامه کروناهراسی فولادمبارکه و فولاد خوزستان، وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند همگرایی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی در تامین تجهیزات مبارزه با ویروس کرونا تشکیل کمیته هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در مواجه با کرونا در شرکت مس بازدید مدیر عامل ذوب آهن از اورژانس کرونا و تقدیر از کادر درمان اقدامات پیشگیرانه فولاد هرمزگان در پی شیوع "کرونا" رستوران‌ها و آشپزخانه‌های معدنی تعطیل‌پذیر نیستند؛ تمهیدات تغذیه‌ای اندیشیده شود بازار مس تحت تاثیر "کرونا" تشکیل کمیته ویژه پیشگیری و مقابله در برابر ویروس کرونا گذر از مرز تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کلاف گرم در فولاد سبا بی نیازی کشور از واردات ورق‌های عملیات حرارتی‌پذیر مگا مدول B واحد شهید خرازی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت صرفه‌جویی ۳۲ میلیارد ریالی در واحد نورد گرم فولاد مبارکه رشد ۱۷ درصدی حمل محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان در سال جاری کشش قیمت طلا به کرونا کم شد؟ پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه احداث تصفیه‌خانه پساب شهری در فولاد مبارکه اتاق بازرگانی اصفهان به دنبال افزایش تعامل میان سنگ آهنی ها و فولادی ها /شرایط امضای تفاهم نامه چند جانبه میان سازمان صمت، ذوب آهن و مبارکه فراهم شود بازار فلز سرخ تحت تاثیر"کرونا" قرار گرفت بروز اختلال در صادرات جهانی به چین، از زغال‌سنگ تا نفت ساخت پاتیل حمل سرباره فولاد مبارکه توسط شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان طلا هم قربانی کرونا می‌شود؟ اهدای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی کارکنان فولاد مبارکه به هموطنان سیل‌زده تامین مواد اولیه فولاد مبارکه اهمیت دارد حمایت‌های فولاد مبارکه از ایده‌های ارزش‌آفرین حوزه معدن و صنایع معدنی قابل‌تقدیر است اجرای بیش از ۲۰ پروژه زیست‌محیطی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ثبت دو رکورد جدید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه اقدامات فولادمبارکه، گل‌گهر و ذوب‌آهن در بومی سازی طراحی و تولید ورق موردنیاز برای تولید رینگ‌های آلومینیوم استایل بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس کشور حضور فولاد مبارکه در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی نشانه شجاعت و اشتیاق یادگیری این شرکت است تاکید بر همکاری هرچه بیشتر بانک اقتصاد نوین و فولاد مبارکه رکوردشکنی فولاد مبارکه در تحویل محصول به تولیدکنندگان لوله و پروفیل کشور طراحی و تولید ورق‌های ویژه خطوط انتقال آب خلیج فارس دستاوردهای فولادمبارکه در حوزه آب، در سازمان جهانی یونسکو قابل طرح است اختصاص بالاترین گواهینامه تولید ورق‌های دریایی به شرکت فولاد مبارکه تکمیل زنجیره تولید در کل گروه فولاد مبارکه تولید فولادهای API در فولاد مبارکه فتح الفتوح و به بارنشستن نهضت ساخت داخل است حذف اثرلایه کروماته در ورق‌های گالوانیزه در فولادمبارکه اصفهان ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم ۲ فولاد مبارکه رفع معضلات ناشی از بحران ارزی در فولاد با اقدامات ایمیدرو طرح نورد گرم۲ فولاد مبارکه باید اجرا شود افزایش سطح کیفی تختال‌های فولاد مبارکه فولاد مبارکه گواهینامه استانداردهای مدیریتی را کسب کرد تبانی در کار نیست یک تصمیم به نفع توسعه صنعتی شرکت فولاد مبارکه نخستین تندیس سیمین جایزۀ ملی کیفیت ایران را به خود اختصاص داد ایران به جمع سازندگان ماشین‌های جوش لیزری پیوست انعقاد تفاهم‌نامه برای وصول مطالبات بازنشستگان فولاد و ذوب آهن پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است پیشرفت موفقیت‌آمیز پروژه تعویض درایوهای خط نورد گرم بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه فولاد مبارکه، سازمانی موفق در بلوغ فکری، چابکی، نوآوری و انسجام است به کار گیری تمام ظرفیت دولت و مجلس برای جلوگیری از خام‌فروشی افزایش کمی و کیفی محصول و رونق تولید دندان‌شکن‌ترین پاسخ به دشمنان جشنواره عکس «کیمیا» دی‌ماه برگزار می‌شود شرکت فولاد مبارکه در میان ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران قرار گرفت رشد ۷۶ درصدی تحویل محصولات فولاد مبارکه به بازار داخل فولاد مبارکه از تجاری سازی پایان نامه ها حمایت می کند بیش از ۷۶ درصد شمش فولادی را سه مجموعه تولیدی تامین کردند رشد ۱۰۲ درصدی سود خالص فولاد مبارکه در سال ۹۷ افزایش دو برابری در آمد فروش محصولات فولاد مبارکه خون توسعه و بهره‌وری همیشه در رگ‌های فولاد مبارکه جاری بوده است فولادمبارکه تمام توان خود را برای راه‌اندازی کارخانه الکترود اردکان به‌کار می‌گیرد امضای تفاهم‌نامه ایجاد ظرفیت تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس توزیع ۱۱ تومان سود به ازای هر سهم همکاری مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی با فولاد مبارکه قرارگرفتن "فولاد"، "کگل" و "فملی" در میان ۵ رتبه نخست بورس تهران رشد ۱۱ درصدی تولید محصولات نورد سرد فولاد مبارکه تقدم توسعه فرهنگی بر توسعه اقتصادی و سیاسی فولادمبارکه با ۹۲درصد ظرفیت خود فعال است/ فاصله اندک فولادمبارکه با رقبای جهانی محیط زیست الزام خود خواسته مبارکه کمک ۱۰۰میلیارد تومانی بزرگان معدنی به سیل زدگان فولاد سازان بیش از پنج میلیون تن صادرات داشتند فولاد مبارکه از بدو تاسیس همواره به توسعه راه‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی متعهد بوده است فولاد مبارکه اصفهان رتبه اول گروه فلزات اساسی تاکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر آماده سازی ورزشگاه نقش جهان بارگذاری کاتالیست‌های بومی سازی شده در مگامدول A شهید خرازی توجه به توسعه در منطقه سنگان از برنامه‌های جدی فولادمبارکه است تشکیل کمیته توانمند و ملی برای بومی سازی تجهیزات و تامین مواد مصرفی صنعت فولاد با وجود تحریم‌ها صادرات بخش معدن ادامه خواهد داشت تولید ورق رنگی «براقیت بالا» با کاربرد لوازم خانگی در فولاد مبارکه تاکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر تولید ورق رویۀ نمایان خودرو و تکمیل فولادسازی سپیددشت اجرای طرح رفاه کارت را باید به فال نیک گرفت مبارکه از راهکارهای قانونی برای مقابله با تحریم‎ها استفاده می‌کند فولاد مبارکه در تلاش احیاى "زاینده رود" است مدیریت سبحانی در فولاد مبارکه، مصداق عاقبت بخیری است موج سوم صعودی میدکو در راه است جاده ریلی فولاد امیرکبیر کاشان افتتاح شد مشارکت فولاد مبارکه در توسعه و ایمن سازی جاده‌های شهرستان مبارکه رشد ۲۴ درصدی تحویل کلاف گرم فولاد مبارکه به بازار داخلی بومی سازی و تولید اقتصادی بهترین راه خروج از تحریمهاست "فولاد سبا" به ظرفیت ۱/۶میلیون تنی می رسد تولید ۳۰۰هزارتن ورق گالوانیزه با آلیاژ سخت در فولاد امیرکبیر کاشان تولید فولاد مبارکه امسال از مرز ۹میلیون تن عبور می کند ایران با طرح های توسعه ای به ۱۰ کشور اول فولای جهان می پیوندد سهم قابل توجه فولاد مبارکه در تولید، اشتغال و بومی سازی صنعت سهام فلزی ها همچنان در رکود افزایش تولید گروه فولاد مبارکه همگام باکاهش ۱۰درصدی مصرف آب اولین گردهمایی فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۳۹۷
برگشت به بالا