مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد خبر داد؛

ثبت رکورد جدید فروش مواد معدنی "مهدی آباد" در سال ۱۴۰۱

عصر معدن- مدیر مجتمع معدنی مهدی آباد از ثبت رکورد جدید فروش مواد معدنی خبر داد که در تاریخ فروش این مجتمع بی سابقه است.;

ثبت رکورد جدید فروش مواد معدنی "مهدی آباد" در سال ۱۴۰۱
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی مجتمع سرب و روی مهدی آباد، حمیدرضا حمایت مدیر مجتمع معدنی مهدی آباد در این باره تصریح کرد: در سال 1401 فروش مواد معدنی شامل 140 هزار تن کلوخه سرب و روی به عنوان مواد اولیه کارخانجات تولیدی شمش سرب و روی کشور و 247 هزار تن باریت که مواد اولیه گل حفاری شرکت‌های فعال در زمینه حفر چاه‌های نفتی را تامین می‌کند بوده که توسط خریداران حمل شده است.
    حمایت تاکید کرد: به طور واضح ثبت این رکورد به دلیل افزایش بی سابقه فروش ماده معدنی باریت در طول فعالیت‌های این مجتمع بوده است.

    وی ادامه داد: مجموع تناژ فروش باریت مجتمع در سال 1401 از مجموع فروش آن در 6 سال اخیر بیشتر بوده و پیش از این رکورد فروش ماده معدنی باریت مربوط به سال 98 و به میزان 66 هزارتن بوده است.

    حمایت با اشاره به فروش مواد معدنی دیگر از جمله کلوخه اکسید روی توسط مجتمع مهدی آباد افزود: مجموع فروش مواد معدنی مهدی آباد هم رکورد جدیدی به ثبت رسانده تا جایی که مجموع تناژ مواد معدنی باریت و اکسید روی به میزان 387 هزار تن، نیز در تاریخ فروش این مجتمع بی سابقه است.

    وی در ادامه یادآور شد: اهداف ما در بخش تولید ماده معدنی نیز به میزان بیش از 300 هزار تن محقق شده و برای سال 1402 نیز تولید 300 هزار تن کلوخه سرب و روی و 100 هزار تن کلوخه باریت برنامه ریزی شده است.

    وی در پایان ضمن اشاره به پیشرفت 90 درصدی احداث فاز یک کارخانجات مهدی آباد و تامین زیرساخت‌های مربوطه اظهار امیدواری کرد که در سال جدید شاهد بهره برداری از بزرگترین کارخانه صنعت سرب و روی کشور در مهدی آباد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات