در بازدید سرپرست مجتمع روی مهدی آباد از شرکت ایران ترانسفو اعلام شد:

انتقال ترانسفورماتور غول پیکر به پروژه روی مهدی آباد در مهر ماه

عصر معدن- حمید رضا حمایت سرپرست مجتمع سرب و روی و باریت مهدی آباد خبر داد: ترانسفورماتور غول پیکر ساخت داخل، در مهر ماه وارد سایت پروژه کارخانه فرآوری روی مهدی آباد می شود.;

انتقال ترانسفورماتور غول پیکر به پروژه روی مهدی آباد در مهر ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حمایت که در بازدید از کارخانه ایران ترانسفو سخن می گفت، تصریح کرد: ترانسفورماتور مذکور از نوع قدرت و یکی از بزرگترین ترانسفورماتورهای ساخت داخل است که در نهایت تا مهرماه 1400 به سایت پروژه مهدی آباد منتقل خواهد شد.
    وی ادامه داد: این ترانسفورماتور که از نوع 400 به 132 کیلوولت با توان 200 وات آمپر است به طور کامل ساخته شده و در حال حاضر مراحل تست های نهایی را طی می کند.
    حمید رضا حمایت افزود: پروژه احداث پست 400 به 132 و انتقال شبکه برق به پروژه مهدی آباد یکی از مهمترین فعالیت های زیرساختی و زیربنایی مهدی آباد محسوب می شود که با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی توسط شرکت سرمایه گذار در حال انجام است.
    در این بازدید مسئولان شرکت پیشگامان و مدیرعامل شرکت مهندسی مشاوره مهساب نیرو نیز سرپرست مجتمع سرب و روی و باریت مهدی آباد را همراهی می کردند.
    در حال حاضر فاز نخست کارخانه های فرآوری روی مهدی آباد – به عنوان بزرگ ترین طرح تولید کنسانتره روی در ایران- به ظرفیت تولید 200هزار تن در حال انجام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات