در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد متیل مطرح شد:

رشد ۱۷۵ درصدی سود خالص شرکت فولاد متیل در سال ۹۸

عصر معدن- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد متیل، منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ با حضور کلیه سهامداران این شرکت در تاریخ ۲۴ خرداد ماه سال جاری به ریاست غلامرضا طاهری، معاون امور شرکت ها و سرمایه گذاری فولاد مبارکه در محل دفتر این شرکت برگزار شد.;

رشد ۱۷۵ درصدی سود خالص شرکت فولاد متیل در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، پس از انتخاب اعضای هیات رییسه، مجتبی مهدیان، مدیرعامل فولاد متیل، با ارائه گزارش هیات مدیره به سهامداران وضعیت و فعالیت های انجام شده شرکت طی سال 98 را برای سهامداران تبیین کرد.

    وی ماه‌های پایانی سال 1398 را نقطه عطفی در تاریخ هلدینگ فولاد متیل دانست و گفت: شرکت با ورود به حوزه تامین مواد معدنی در صنعت فولاد خصوصا کنسانتره توانست در زمره بزرگترین تامین کنندگان مواد اولیه صنعت فولاد قرار گیرد و رشد و سودآوری قابل توجهی را نسبت به سنوات گذشته کسب نماید.

    در ادامه، تاثیرات مالی فعالیت های انجام شده ارائه و مورد بررسی قرار گرفت که سهامداران نتایج این فعالیت‌ها را مورد قبول توصیف کردند و هیات مدیره نیز تمامی موفقیت های کسب شده در سال گذشته را مرهون حمایت های همه جانبه سهامداران عنوان کرد.

    با قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت های مالی مورد تصویب قرار گرفت.

    در پایان، پس از انتخاب مجدد موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان حسابرس مستقل سال جاری و انتخاب روزنامه صمت به عنوان روزنامه رسمی شرکت ، مجمع با ذکر صلوات پایان پذیرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی