کاهش قیمت بیلت در بازارهای جهانی

عصر معدن- قیمت بیلت در بازار داخلی ترکیه پس از خرید های اخیر نسبت به دو هفته قبل تا ۵ دلار افت داشت و قیمت بیلت نیز در بازار داخلی چین ۱۰ دلار نسبت به جمعه اخیر افت داشته است.

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵:۰۰

کاهش قیمت بیلت در بازارهای جهانی

بازار بیلت ترکیه کاهشی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، قیمت بیلت در بازار داخلی ترکیه پس از خرید های اخیر نسبت به دو هفته قبل تا 5 دلار افت داشته و 535 تا 550 دلار هر تن درب کارخانه شنیده شده است. در این بین برخی از عرضه کننده ها نیز نسبت به کاهش قیمت مقاومت نشان داده اند و در 545 تا 560 دلار هر تن درب کارخانه پیشنهاد می دهند.

از طرفی در بازار صادرات نیز بیلت ترکیه 2.5 دلار افت داشته و 572.5 دلار هر تن فوب شنیده شده است. بیلت صادراتی دریای سیاه نیز 482.5 دلار هر تن فوب است که 2.5 دلار ارزان تر شده است.

افت شدید قیمت بیلت در چین

آخرین قیمت بیلت در بازار داخلی چین 10 دلار نسبت به جمعه اخیر افت داشته 418 دلار هر تن درب کارخانه با 13 درصد مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد. افت شدید بازار آتی میلگرد، رکود بازار محصولات فولادی و افت تقاضا بیلت را ارزان تر کرده است.

در بورس شانگهای قیمت قرارداد تحویل اکتبر 8 دلار افت داشته 449 دلار هر تن ثبت شده است.

برچسب ها

بیلت
مطالب مرتبط بیشتر
رشد قیمت بیلت در بازار چین بازارهای جهانی فولاد در ثبات نگاهی به آخرین تحولات بازار بیلت آسیا خودکفایی کشور در زمینه «بیلِت» فولاد آغاز مرحله تولید بیلت در چهارمحال و بختیاری فولادسازان اروپایی نگران تامین بیلت و اسلب بازار بیلت آسیا در هفته ای که گذشت بازار بیلت آسیا در رکود ثبات نسبی در بازار بیلت جنوب شرق آسیا افزایش ۱۸ درصدی صادرات محصولات میانی فولاد قیمت بیلت تانگشان به پایین سطح ۲۱ ماه گذشته رسید افزایش صادرات بیلت روسیه بازار بیلت روسیه تحت فشار است بازارهای جهانی بیلت در ابهام کاهش واردات بیلت به چین بازار بیلت سی آی اس در چه حال است چرا بازار بیلت کاهشی شد؟ گزارش مختصری از وضعیت قیمت بیلت در بازارهای جهانی زمان اعمال اختیار فروش در اوراق سلف موازی بیلت اعلام شد زمان ارائه درخواست تحویل فیزیکی در اوراق سلف بیلت اعلام شد ثبات قیمت صادرات بیلت و اسلب در ایران/ رزرو فولاد صادراتی برای اکتبر حدود ۱.۷ میلیون تن به ظرفیت تولید بیلت فولادی افزوده می شود صادرات ۳۹۲ هزار تن شمش فولادی در فروردین ۹۸ ثبت شد قیمت محصولات فولادی تحت تاثیر " آهن قراضه" ابهام در برنامه تولید فولاد، سنگ‌آهن را ارزان کرد بازار محصولات فولادی در این هفته داغ بود جنوب شرق آسیا نیز بازار خوبى براى صادرکنندگان ایرانى است رقبا درغیبت فولادسازان ایرانی مانور می دهند تمایل جنوب شرق آسیا برای خرید بیلت ایرانی چین، بازار بیلت را تحت فشار قرار می دهد تقاضا براى بیلت سى آى اس ضعیف است بیلت قیمت ها را افزایشی کرد
برگشت به بالا