ثبات نسبی در بازار بیلت جنوب شرق آسیا

عصر معدن- قیمت بیلت در بازار واردات جنوب شرق آسیا هفته گذشته نسبتا در ثبات بود. البته با بهبود بازار جهانی قراضه و رشد قیمت فولاد در چین احتمالا قیمت بیلت هم بهبودهایی خواهد داشت.

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱:۰۰

ثبات نسبی در بازار بیلت جنوب شرق آسیا

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد ایران، در فیلیپین آخرین قیمت بیلت وارداتی 540 دلار در هر تن سی اف آر بوده و قیمت های پیشنهادی جدید در حدود 550 دلار اعلام شده است. البته قیمت مورد نظر خریداران از 530 دلار بالاتر نیست.

بیلت صادراتی ویتنام نیز 510 دلار در هر تن فوب است که 15 دلار رشد هفتگی داشته است. رشد قیمت قراضه ژاپن در بازار واردات این کشور قیمت بیلت را بالا برده است.

بیلت صادراتی هند هم خریداری ندارد و 600 دلار در هر تن فوب شنیده شده است. هندی ها در بازار داخلی فعال ترند.

برچسب ها

بیلتجنوب شرق آسیا
مطالب مرتبط بیشتر
بازارهای جهانی بیلت در ابهام کاهش واردات بیلت به چین بازار بیلت سی آی اس در چه حال است چرا بازار بیلت کاهشی شد؟ گزارش مختصری از وضعیت قیمت بیلت در بازارهای جهانی زمان اعمال اختیار فروش در اوراق سلف موازی بیلت اعلام شد زمان ارائه درخواست تحویل فیزیکی در اوراق سلف بیلت اعلام شد ثبات قیمت صادرات بیلت و اسلب در ایران/ رزرو فولاد صادراتی برای اکتبر حدود ۱.۷ میلیون تن به ظرفیت تولید بیلت فولادی افزوده می شود صادرات ۳۹۲ هزار تن شمش فولادی در فروردین ۹۸ ثبت شد شرط فولاد خوزستان برای بازگشت دوباره به بازار اروپا/منتظر افزایش سودهی بیشتر «فولاد» باشید قیمت طلا صعودی شد قیمت محصولات فولادی تحت تاثیر " آهن قراضه" ابهام در برنامه تولید فولاد، سنگ‌آهن را ارزان کرد بازار محصولات فولادی در این هفته داغ بود جنوب شرق آسیا نیز بازار خوبى براى صادرکنندگان ایرانى است رقبا درغیبت فولادسازان ایرانی مانور می دهند تمایل جنوب شرق آسیا برای خرید بیلت ایرانی چین، بازار بیلت را تحت فشار قرار می دهد تقاضا براى بیلت سى آى اس ضعیف است بیلت قیمت ها را افزایشی کرد
برگشت به بالا