شاخص کانه‌های فلزی در حال نزدیک شدن به سقف تاریخی

عصر معدن- کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کانه‌های فلزی در بورس بعد از عبور پرقدرت از سطح مقاومتی خود در حال نزدیک شدن به سقف تاریخی در محدوده ۵۸۹ هزار الی ۶۰۰ هزار واحد است.

جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰:۰۰

شاخص کانه‌های فلزی در حال نزدیک شدن به سقف تاریخی

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای علی ایمانی گفت: گروه کانه‌های فلزی شامل 17 نماد است که شاخص این گروه در حال حاضر بعد از عبور پرقدرت از سطح مقاومتی خود یعنی محدوده 529 هزار و 121 واحد در حال نزدیک شدن به مقاومت حساس این گروه یعنی محدوده 589 هزار و 230 واحد الی 600 هزار و 789 واحد است که انتظار عبور از این محدوده را داریم.

او در ادامه افزود: اما حمایت‌های معتبر برای این گروه در صورت اصلاح را می‌توان سطوح 530 هزار و 705 واحد، 485 هزار واحد و 435 هزار واحد دانست.

ایمانی گفت: با توجه به شرایط کلان اقتصادی و بازار سرمایه خصوص وضعیت گروه کانه‌های فلزی مساعد است. بازار سرمایه نیز بستگی شدیدی به قیمت دلار پیداکرده، اما به نسبت رشد قیمت دلار این بازار رشد نکرده است. همچنین باتوجه به بودجه‌ انبساطی که برای سال 1402 داریم رشد بازار سرمایه و گروه‌ ذکر شده دور از انتظار نیست و حاصل شدن توافقات با کشور‌های منطقه می‌تواند شرکت‌های صادرات محور این گروه را در معرض رشد‌های خوبی قرار دهد.

برچسب ها

کانی های فلزی
برگشت به بالا