تولید سومین غول تولیدکننده نقره جهان کاهشی شد

عصر معدن- تولید نقره در پرو ۹.۸ درصد در ماه مارس ۲۰۲۲ کاهش یافت.

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸:۰۰

تولید سومین غول تولیدکننده نقره جهان کاهشی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر معدن» به نقل از ایسنا، طبق گزارش وزارت انرژی و معادن پرو، تولید نقره در سومین کشور بزرگ تولیدکننده نقره جهان در مارس 2022، 241 هزار و 446 کیلوگرم بود که در مقایسه با 267 هزار و 681 کیلوگرم استخراج شده در مارس 2021، 9.8 درصد کاهش داشت.

بر اساس گزارش کیتکو، وزارت انرژی و معادن پرو اعلام کرد که به طور مشابه، تولید در سه ماهه اول کاهش 6.6 درصدی را نشان داد. بزرگ‌ترین تولیدکننده نقره در پرو،  17.9 درصد از کل تولید نقره کشور را به خود اختصاص داد.

برچسب ها

نقره
مطالب مرتبط بیشتر
طلا و نقره همچنان سر به زیر در بازار پیش‌بینی قیمت نقره نقره را برای تحویل مهر ۱۴۰۱ معامله کنید پیش‌بینی قیمت نقره پیش‌بینی قیمت نقره افزایش تولید نقره در معادن کانادایی غول‌های نقره‌ای جهان در سال ۲۰۲۱ افزایش ۲۵ درصدی تولید نقره در معادن کانادا زمان معامله قرارداد آتی نقره در بورس کالا اعلام شد فرآیند تحویل قرارداد آتی نقره سررسید آذر ماه اعلام شد فرآیند تحویل قرارداد آتی نقره سررسید آبان ماه چگونه است؟ نقره را برای تحویل آذر ماه معامله کنید نقره را برای تحویل آبان ماه معامله کنید تورم آمریکا، سکوی پرش قیمت طلا و نقره فرآیند تحویل قرارداد آتی نقره سررسید خرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شد سراشیبی طلا؛ رکوردزنی نقره فرآیند تحویل قرارداد آتی نقره سررسید اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام شد قرارداد آتی نقره با سررسید خرداد ۱۴۰۰ راه اندازی می شود تاثیر سیاست‌های پولی جدید آمریکا بر قیمت نقره قیمت جهانی طلا و نقره جهش کرد نقره ریزش کرد قیمت نقره رکورد زد درخشش نقره خیره کننده شد درخشش طلایی نقره در سال ۲۰۲۱ تکرار می‌شود؟ گرانی نقره رکورد می‌زند ۳ برابر شدن تقاضای سرمایه ای برای نقره در جهان نقره درخشش را از طلا ربود تولید نقره بیشتر از طلا ضرر کرد نگاهی بر نوسانات "نقره" در بازارهای جهانی صادرات ۱۵۰ گرم طلا و نقره مسافرتی، از مشکلات صنعت طلا و جواهر است آیا نقره از مرز ۱۷هزار دلار عبور می‌کند؟ آیا نقره درخشش خود را از دست می دهد؟ صعود طلایی "نقره" در هفته‌ای که گذشت تولید جهانی نقره اوج می گیرد نگاهی بر "فلز نقره" در بازارهای جهانی اختصاص ۲ میلیارد ریال اعتبار برای روستاهای حاشیه معادن سردشت بازار خاکستری نقره روند صعودی نقره ادامه دار خواهد بود بازار نقره، مامنی امن برای سرمایه‌گذاری فوم هایی از جنس طلا، نقره و مس معرفی کشورهای برتر تولیدکننده نقره اختلاف در بزرگترین معدن طلا و نقره مکزیک آشوب های اجتماعی، سرمایه گذاری اکتشافی مکزیک را کاهش داد تصمیمات نقره‌ای «فدرال رزرو» ریوتینتو گنج پیدا کرد نگاهی به جایگاه نقره در بازار جهانی سرمایه گذاران به سراغ فلز نقره ای می روند صادرات فلزات و سنگهای گرانبها ۲۵ درصدی افزایش یافت روند قیمتی این فلز صعودی شد سیر صعودی نقره ادامه دارد خیز نقره برای جلب توجه سرمایه‌گذاران پیش‌بینی تحلیلگران از بازار نقره چیست؟ افسانه تبدیل مس به طلا واقعی شد آینده نقره تحت تاثیر بازارهای جهانی آیا اتفاقات غیرمنتظره، نقره را گران می‌کند؟ نقره ارزان می شود این فلز گران، ارزان می شود بروز تنش در بازار نفت و آثار آن بر فلزات گرانبها قیمت طلا ثابت ماند استفاده نظامی امریکا از آلیاژ نقره -طلا Barrick"" فعالیت خود در معدن طلا را متوقف کند چشم طمع ترامپ به طلا و نقره افغان‌ها نزول قیمت در انتظار فلزات گران‌قیمت این فلز گران‌قیمت روندی صعودی دارد اقبال سرمایه‌گذاری روی "نقره" افزایش می یابد اولویت اصلی معدن نقره Tahoe پایان دادن به اختلافات است « Cerro Moro » نخستین طلای خود را تولید کرد سکه ای با موهای افشان پرونده پروژه طلای رومانی غیر قابل حل شده است آغاز پروژه جدید طلا-نقره آغاز پروژه معدنی درکمربند آبی کبالت-نقره مکزیک،برترین تولیدکننده نقره جهان کشورهای نقره ای جهان را بشناسیم
برگشت به بالا