بازار آهن و فولاد در شوک نوسانات نرخ ارز

عصر معدن- رئیس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه اعلام دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی هنوز نتوانسته است بازار ملتهب آهن را ساماندهی کند، گفت: قیمت دلار باعث شوک بزرگی در بازار آهن شده به نحوی که خریداران فعلا دست از خرید برداشته و منتظر تعیین و تکلیف بازار هستند.

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵:۰۰

بازار آهن و فولاد در شوک نوسانات نرخ ارز

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به اینکه از 14 فروردین ماه تا امروز نوسانات قیمت دلار باعث شده تا خرید و فروشی در بازار به صورت محدود انجام شود، اظهار داشت: این درحالی است که معاملات بعد از تعطیلات نوروزی رونق زیادی داشت.
وی با بیان اینکه دلار، روزانه قیمت آهن را 100 تا 200 تومان افزایش داده است، افزود: نوسانات قیمت دلار باعث شوک بزرگی در بازار آهن شده به نحوی که خریداران فعلا دست از خرید برداشته و منتظر تعیین و تکلیف بازار هستند.
رئیس اتحادیه آهن فروشان تصریح کرد: قیمت میلگرد پیش از نوروز 97 حدود 2 هزار و 200 تومان بود اما با افزایش قیمت دلار به 2هزار و 800 تومان رسید اما امروز با قیمت 2هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد. قیمت ورق‌های فولادی نیز پیش از تعطیلات نوروزی 2 هزارو  800 تومان بود اما دلار باعث شد قیمت آن نیز روند سعودی داشته و با رقم 3هزار و 250 تومان معامله شود. در حال حاضر ورق‌های فولادی با قیمت سه هزار و 5 تومان به فروش می‌رسد.
آزاد با بیان اینکه اعلام دلار 4 هزار و 200 تومانی هنوز نتوانسته است بازار ملتهب آهن را ساماندهی کند، گفت: به شرط عرضه دلار 4 هزار و 200 تومانی می‌توان به رونق خرید و فروش طی هفته آینده در بازار آهن امیدوار بود

برچسب ها

آهن و فولادتک نرخی شدن ارزشوک بازار
برگشت به بالا