راه اندازی بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور در استان زنجان تا پایان سال ۹۹

عصر معدن- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: تا پایان امسال بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور در استان زنجان راه اندازی می شود.

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲:۰۰

راه اندازی بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور در استان زنجان تا پایان سال ۹۹

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، فغفوری با بیان این مطلب، افزود: با راه اندازی شرکت البرز ناب آرش با سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان ، بزرگترین واحد ذوب کشور در استان زنجان آغاز به کار خواهد کرد.

وی یادآور شد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه 98 درصد می باشد که پیش بینی می گردد از آبان ماه آغاز به کار نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: این واحد مجهز به مدرن ترین ماشین آلات ذوب فولاد است که با راه اندازی آن شمش فولادی بیلت مورد نیاز استان که پیش از این از سایر استان ها تهیه می شد، تامین می گردد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: ظرفیت تولید این واحد سالانه یک میلیون و یکصد هزار تن می باشد.

وی در ادامه در خصوص راه اندازی طرح توسعه دوم شرکت فولاد کاران افق عنوان کرد: این واحد بخش عمده ای از فولاد آلیاژی الکترود جوشکاری کشور را که پیش از راه اندازی این مجموعه به صورت وارداتی بود ، تامین می کند.

فغفوری افزود: پیش از این بزرگترین مشکل حوزه ساخت و ساز تامین سیم جوش بود که به راه اندازی این واحد تولیدی ، 80 درصد فولاد آلیاژی الکترود جوشکاری کشور تامین می گردد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری انجام شده برای این واحد 500 میلیارد تومان است ادامه داد: این پروژه هم اکنون آماده افتتاح است که به عنوان یکی از پروژه های قابل افتتاح توسط ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

زنجانذوب
مطالب مرتبط بیشتر
۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش معادن استان زنجان پیمانکار طرح ذوب سونگون در اردیبهشت‌ مشخص و پروژه آغاز می‌شود دست یابی به رکورد ۱۳۱ ذوب در فولاد مبارکه ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۷۰ سلطانیه‌ای حقوق دولتی معادن از سال آینده با فرمول مشخص محاسبه می‌شود تعطیلی واحدهای ذوب چین به دلیل هزینه‌های بالا حداقل تعرفه ذوب و پالایش ۲۰درصد افزایش پیدا کرد ۲ تن خاک معدنی مس قاچاق در زنجان کشف شد ریخته‌گری ۲۰۲ ذوب متوالی در ماشین شماره ۴ فولادمبارکه اصفهان جاسوسی برای بازار مس! نان بیش از ۲ هزار نفر از زیر سنگ درمی‌آید معادن غیر فعال در استان زنجان احیا می‌شود احیای ۲ معدن مس و طلا در استان زنجان رشد ۳.۷ درصدی ظرفیت معادن مس تا سال ۲۰۲۳ /چین ۷۵درصد از ظرفیت جهانی ذوب مس را تصاحب می‌کند پسماندهای "روی" زنجان تا پایان سال به مکان جدید منتقل می‌شود رکورد استفاده از آجرهای نسوز پاتیل‌های مذاب فولاد سبا به ۱۶۷ ذوب رسید ۳۵درصد سرمایه‌گذاری هدفمند در معادن سلطانیه انجام شده است یک اتفاق جالب درباره ذوب طلا دادگاه هند، برای کارخانه ذوب مس تصمیم می‌گیرد زنجان، هفتمین استان دربرخورداری از ارزش افزوده معدنی است انقلاب در روش تولید آلومینیوم دریافت حقوق دولتی از معادن زنجان ۲.۵ برابر افزایش یافت زنجان، شهر مردان نمکی
برگشت به بالا