فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه در خلخال ممنوع شد

عصر معدن- رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت خلخال گفت: طبق تصمیم و دستورالعمل ستاد قرارگاه زیستی شهرستان هرگونه فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه و حمل آن به استان گیلان تا اطلاع ثانوی، ممنوع است.

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶:۰۰

فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه در خلخال ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، سیدناصر میرمرسلی افزود:  فعالیت ،فروش و حمل شن و ماسه از طریق کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی به استان‌های همجوار ممنوع اعلام و دستورالعمل نیز به صاحبان و دارندگان کارگاه‌های تولید شن و ماسه ابلاغ شده و انتظار می‌رود مراتب بدرستی رعایت شود.

وی گفت: بر اساس این مصوبه بیشتر کارگاه‌های تولیدی شن و ماسه خلخال بلافاصله ابلاغیه را اجرا و فعالیت‌های تولیدی را تعطیل کردند.

وی اظهارداشت: برخی گزارش‌های دریافتی حاکی از این واقعیت است که تعداد کمی از این کارخانه‌ها به این مصوبه تمکین نکرده و فعالیت خود را بصورت مخفیانه و یا شبانه  ادامه می‌دهند که در صورت ادامه این روند از طریق مراجع قضایی پیشگیری و با صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی به لحاظ حساسیت موضوع برخورد خواهد شد

او گفت: تصمیمات جامع‌تری در خصوص تعطیلی و یا ادامه کار این واحدهای تولیدی اشتغال‌زا گرفته خواهد شد تا بسیاری از کارگران مشغول در این کارخانه‌ها در آستانه سال نو از کار خود بیکار نشوند.

برچسب ها

شن و ماسهکارخانه
مطالب مرتبط بیشتر
احداث کارخانه تولید مس کاتد در جنوب کرمان با استفاده از توان داخل معادن،گنجینه ای ارزشمند در مسیر توسعه هرمزگان کارخانه استحصال طلا در خراسان جنوبی احداث می‌شود نگاهی به زغال سنگ البرز مرکزی از دریچه دوربین کارخانه طلای خوی به دلیل نبود زیرساخت‌ها امکان بهره برداری ندارد صرف ۲هزار میلیارد تومان از افزایش سرمایه چادرملو برای کارخانه جدید گندله‌سازی وزارت صنعت برای معادن سیل زده چه خواهد کرد؟ بعید است معادن لرستان تا یک ماه دیگر فعال شوند چرایی عدم ثبت محدوده های معدنی گروه‌های ۱ ، ۲ و ۳ خلخال ۸۰ درصد شن و ماسه استان گیلان را تامین می کند محقق شدن ۲۳۹ درصدی برنامه تولید مجتمع فروکروم جغتای بزرگترین واحد مکانیزه تولید سرب کشور افتتاح شد ممنوعیت برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های گیلان ۶۶ درصد واحدهای تولید شن و ماسه پروانه استاندارد دارند مازندران این همه معدن شن و ماسه می‌خواهد چکار؟ تلاش ترامپ بی نتیجه ماند تکنولوژی های قدیمی صنعت گچ را ورشکسته می کند ۲۳ فقره محدوده اکتشافی و معدنی در هرمزگان واگذار می شود کلنگ‌ احداث کارخانه مگامدول آهن‌اسفنجی فولاد خوزستان به زمین زده شد حتی قیمت شن و ماسه را هم نمی‌پرسند برگزاری نخستین گردهمایی تولیدکنندگان شن و ماسه اصفهان رکودفعالیت معادن راکاهش داد کارخانه مس کاتد کاوش فلز سبزواران در آستانه افتتاح تولید ۷۰۰ تن ید در گلستان شورای عالی معادن برای نخستین بار در گیلان تشکیل می شود
برگشت به بالا