پروژه معدنی ای که به دنبال نیروی بومی است

عصر معدن- New Century Resources (NCR) متعهد شد در عملیات استخراج روی در کوئینزلند به ۵۰٪ اشتغال بومی برسد که بزرگترین وعده در نوع خود در بخش معدن کشور است.;

پروژه معدنی ای که به دنبال نیروی بومی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،پالایشگاه روی در NCR واقع در اراضی سنتی Waanyi در خلیج Carpentaria ، در اواخر سال 2020 راه اندازی خواهد شد. با پیوستن به فشار فزاینده برای حمایت از اشتغال بومی در عملیات معدن ، در آگوست امسال این شرکت متعهد شد 400نیروی مورد نیاز 200 نفر را از جوامع محلی تامین کند.
    سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت‌های Waanyi و Downer EDI، شرکت سرمایه‌گذاری مشترک Waanyi Downer (WDJV)اجازه تقسیم سود بین Downer و مالکان سنتی Waanyi را می‌دهد و شامل یک توافقنامه میراث فرهنگی به عنوان بخشی از چیدمان غرامت NCR برای عملیات پیشرفت است.
    در بیانیه ای ، NCR گفت: این توافقنامه یک سازوکار "عملی" نه تنها به ارزش میراث فرهنگی بومی ، بلکه برای "توانمندسازی" جوامع سنتی است که در مناطق سرزمین خود عملیات معدن سازی را دارند.
    در مراسم امضای امضای ، Waianii PBC ، الک دوومدگی گفت؛ "پس از گذشت تقریباً 20 سال فعالیت معدنکاری در زمین Waanii در معدن قرن ، این اولین توافق نامه برای شناخت واقعی ارزش و اهمیت میراث فرهنگی مردم منطقه است."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر