نخستین نشست مشترک کارگروه‌های تخصصی منطقه گل‌گهر برگزار شد

گل گهر ۲۰۳۰ فراتر از مرزها

عصر معدن- نخستین نشست مشترک کارگروه های تخصصی منطقه گل گهر روزگذشته با حضور اعضا هیئت مدیره، مدیران عامل و معاونین، مدیران و اعضا کارگروه های تخصصی شرکت های منطقه گل گهر به منظور تدوین استراتژی ۲۰۳۰ هلدینگ گل گهر با محوریت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در محل سالن اجتماعات پردیس امید شرکت برگزار شد.;

گل گهر ۲۰۳۰ فراتر از مرزها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در این نشست جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و عضو هیئت مدیره شرکت با اشاره به تدوین برنامه چشم انداز گل‌گهر 2030 گفت: استراتژی چیزی نیست جز شکل دادن آرزوها، اهداف و اولویت‌هایی که در ذهن همه ما به عنوان آرزوهای توسعه فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و چیزی در این زمینه محقق نخواهد شد جز بهره‌وری، بکارگیری بهینه از بهترین متخصصین و منابع انسانی که بهترین آن در گل‌گهر حضور دارند.

    ملارحمان افزود: هموارسازی و بسترسازی برای رسیدن به اولویت‌ها، اساسی ترین و مهمترین متد خواهد بود، هموارسازی برداشتن موانع از میان مسیر است. توجه به پژوهش، ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و کاربردی، ارتباط با عرصه بین‌الملل باید برای رسیدن به اهداف در اولویت سند چشم انداز گل گهر 2030 قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه در راه رسیدن به اهداف مان باید مرزها و دیوارها را از میان برداریم، گفت:در استراتژی 2030 باید یک شرکت به جای 30 شرکت وجود داشته باشد و یک مجموعه عظیم اقتصادی یکپارچه داشته باشیم، به طوریکه بهترین حمل و نقل را بدون کوچکترین ضعفی در اختیار داشته باشیم و باید ضعف هایمان را پیدا کنیم و خلأها را برطرف کنیم.
    مدیرعامل گل‌گهر با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم به اهداف مان دست پیدا کنیم، گفت: لازمه آن، ساختارسازی و ارتقا سطح مهارت، آموزش، تخصص منابع انسانی و توجه به معیشت و سطح زندگی همکاران هست.

    ملارحمان افزود:اکتشاف باید مهم‌ترین فعالیت ما باشد و اگر چنانچه ذخایرمان کم بود برای توسعه‌های آتی کشور باید برویم به هر کجای دنیا نیاز بود اکتشاف کنیم.

     

     

    پورسعیدخلیلی