ثروتمندان طلایی به آینده خوش بین هستند

عصر معدن- ثروت‌های میلیاردرها در اثر تنش‌های تجارت جهانی در حال فروپاشی هستند، اما برای این گروه دارایی های مهم در معادن طلا می تواند بسیار مفید و قابل قبول باشد.;

ثروتمندان طلایی به آینده خوش بین هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» چهار میلیاردر معدنی از جمله Naguib Sawiris  از مصر و Suleiman Kerimov از روسیه در سال جاری به میزان 1.8 میلیارد دلار رشد کرده‌اند.

    گفته می شود که این فلز تحت‌تاثیر تسهیل بانک مرکزی در سال 2019 به رشد حدود 16 درصد رسید و از سال 2010 تا به امروز بهترین سال خود را داشته است.
    بزرگترین سودآور Suleiman Kerimov است که خانواده وی 78.6 درصد پلیوس ، بزرگترین تولید کننده طلا در روسیه را کنترل می کنند. او توسط Sawiris مدیریت می شود که از طریق شرکت نزدیک خود ، La Mancha Resources ، سهام معادن طلا را دارد.

    وی سال گذشته به بلومبرگ گفت که یکی از بزرگترین سرمایه گذاران معدن طلا در جهان است و انتظار دارد که قیمت ها به 1800 دلار در هر اونس برسد.
    مارک موبیس سرمایه‌گذار نیز ماه گذشته در مصاحبه‌ای در بلومبرگ گفت: " شما باید در هر سطحی طلا خریداری کنید، زیرا چشم‌انداز بلند مدت طلا بسیار بالاست .

    وی خرید طلا را در ماه ژوئیه به عنوان روشی برای سودآوری توصیه کرد.
    گای گرگ ، رئیس تحلیلگر بازارهای جهانی در Marex Spectron ، گفت که تهیه یک استدلال برای طلا دشوار است زیرا قیمت دلار نیز رو به افزایش است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر