روستاییان برای طرح‌های معدن تسهیلات می‌گیرند

عصر معدن- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: روستاییان در زمینه طرح‌های معادن از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند می‌شوند.;

روستاییان برای طرح‌های معدن تسهیلات می‌گیرند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، اصغر نورالله زاده در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد افزود: آمادگی داریم در حوزه روستایی و در زمینه سرمایه‌گذاری در معادن اگر 30 درصد سهم آورده روستاییان باشد و 30 درصد بخش خصوصی مشارکت کند، ما هم 40 درصد کمک کنیم.

    وی گفت: این تسهیلات فقط به روستاییان پرداخت می‌شود و به سرمایه گذاران پرداخت نمی‌شود که با پرداخت این تسهیلات توسعه محلی ایجاد و روستاییان ذی نفع می‌شوند.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: سقف پرداخت این تسهیلات بستگی به تعداد خانوار مشارکت کننده دارد و تا چهار میلیارد تومان می‌توانیم در این خصوص به روستائیان تسهیلات پرداخت کنیم و پروانه بهره‌برداری معدن را به عنوان وثیقه قبول می‌کنیم.

    وی اظهار داشت: در رابطه با صندوق‌های طرح ترسیب کربن تاکنون 160 صندوق را در خراسان جنوبی تامین مالی کرده‌ایم و سهمیه امسال استان تامین مالی 50 صندوق است و در صورت معرفی تامین مالی خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر