تولید توسعه گرا در صدر اولویت های توسعه ملی

عصر معدن- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت: در اقتصاد کلان مباحث مختلفی مطرح شده است که مهم ترین آنها برجام و خروج ترامپ از آن و میانجیگری ژاپن در آسیا بوده است.;

تولید توسعه گرا در صدر اولویت های توسعه ملی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، سید مهدی سدیدی گفت: استراتژی ما استراتژی ثبات است و با کسانی که بر مبنای آرمان ما فعال هستند همکاری می‌کنیم و بر اساس  این اصل در ادامه راه  با ما خواهند بود.
    سدیدی اظهار کرد: گروه توسعه ملی در سال 98 واگذاری شرکت ها را در برنامه خود قرار داده و در این زمینه به سودآوری شرکت ها توجه دارد.
    به گفته وی، میزان سرمایه شرکت به 1800 میلیارد تومان رسیده که 600 میلیارد تومان آن از سود فروش حاصل از سرمایه گذاری بوده است. همچنین رتبه گروه توسعه ملی در میان 100 شرکت برتر از رتبه 26 به 22 ارتقا یافته است.
    سدیدی ادامه داد: 63.5 درصد از سهام این شرکت متعلق به بانک ملی است و 15 درصد آن متعلق به صندوق بازنشستگی بانک ها و سایر شرکت های آنهاست.
    به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، گروه سرمایه گذاری توسعه ملی دارای 25 شرکت بورسی است و ما از سهام آن مراقبت می کنیم‌.

    وی گفت: اکنون تولید به ویژه تولید توسعه گرا برای شرکت مهم است و تناژ تولید نیز در بسیاری از شرکت های مجموعه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

    بهای تمام شده در شرکت 3300میلیارد تومان بوده و اکنون درآمد 2 برابر این رقم است‌.

    در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی سود هر سهم اصلی در سال 97، 1112ریال بوده که با رشد 92درصدی نسبت به سال 96 همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر