معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

پایش مرتب ۳۳ بند از نقشه راه معدن در ایمیدرو

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو وظایف خود در نقشه راه معدن را مرتب پایش می کند.;

پایش مرتب ۳۳ بند از نقشه راه معدن در ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳:۰۰

    خداداد غریب پور در گفت و گو با «عصرمعدن» با اشاره به پایش ماهانه نقش راه معدن اظهار کرد: در نقشه راه معدن 33 بند مربوط به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است که معاونت برنامه ریزی و توانمند سازی مسئولیت این کار را بر عهده دارد.
    وی ادامه داد: همه بخش ها در ارتباط با نقشه راه معدن فعال شده اند، یعنی تکالیفی که ایمیدرو بر عهده دارد را پایش می کنیم، تا اقدامات لازم به انجام برسد. البته در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز معاونت برنامه ریزی پایش نقشه را انجام می دهد.
    غریب پور همچنین درباره فعال سازی معادن کوچک و متوسط، بیان کرد: در سال جاری از مجموعه 500 معدن غیر فعال 150 معدن فعال می شوند، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی با همکاری تشکل های بخش خصوصی این کار را انجام می دهد.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش برداشت در بخش معدن، تصریح کرد: در حوزه اکتشافات که مهمترین موضوع برای استخراج است، برنامه جدی در دستور کار قرار گرفته است. پیشنهاد اولیه ما 300هزار کیلومتر مربع پهنه برای اکتشاف است. در کنار این موضوع امسال شاهد بهره برداری از 3 میلیارد دلار پروژه خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر