رئیس خانه معدن ایران تاکید کرد:

اتحاد دولت و بخش خصوصی در روز صنعت و معدن

عصر معدن- رئیس خانه معدن ایران بخش خصوصی را سربازان اقتصاد کشور دانست و گفت: فعالان اقتصادی این بخش با درک شرایط موجود کشور، برای حل مشکلات اقتصادی، دولت را یاری خواهند کرد.;

اتحاد دولت و بخش خصوصی در روز صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا بهرامن گفت: مراسم روز صنعت و معدن 98 از این لحاظ مهم است که هیچگاه کشور تا این اندازه در نبرد اقتصادی با دشمنان نبوده از این روز فعالان بخش خصوصی بزرگترین گردهمایی خود را با مسوولان در دهم تیرماه برگزار خواهند کرد.

    او افزود: در روز صنعت و معدن امسال این پیام را به دنیا خواهیم داد که به رغم مشکلات موجود در کنار هم هستیم تا مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

    رئیس خانه معدن تصریح کرد: در بخش معدن امسال حرف های زیادی برای گفتن داریم چرا که این بخش در هر زمانی چه در پیش از تحریم ها و چه در حین تحریم ها دارای مزیت بوده و توانسته اشتغال و تولید خود را حفظ کند.

    او گفت: ادبیات بخش خصوصی فعال در معادن با واقعیت های اقتصادی و اجتماعی کشور تطبیق دارد و فعالان این بخش سعی می کنند با توجه به دغدغه های مردم محلی، فعالان محیط زیست، سیاستگذاران و سرمایه گذاران به مطالبه گری بپردازد و خواسته های خود را در روز صنعت و معدن از مقام عالی ریاست جمهوری و سایر وزرا و نهادهایی که در این روز حاضر خواهند شد، با آنان در میان بگذاریم.

    بهرامن تصریح کرد: بخش معدن با اجرای طرح احیا و فعالسازی معادن کوچک در کل جغرافیای کشور، امسال اهمیت زیادی برای هیات دولت و استانداران دارد چرا که با اجرای موفقیت آمیز این بخش، بسیاری از مناطق محروم طعم توسعه و اشتغال پایدار را خواهد چشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر