صنعت با ذوب آهن اصفهان به کشور آمد

عصر معدن- مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان معتقد است عملکرد مناسب روابط عمومی ارتباط نزدیکی با دیدگاه مدیرعامل آن شرکت دارد.;

صنعت با ذوب آهن اصفهان به کشور آمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲:۰۰

    علیرضا امیری در گفت و گو با «عصر معدن» و با اشاره به اعطای مدال زرین روابط عمومی در سال 1398به منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: نکته ای که باید اشاره داشت آن است که عملکرد روابط عمومی یک مجموعه ارتباط نزدیکی با دیدگاه مدیرعامل دارد. اگر مدیر یک مجموعه اعتقاد به روابط عمومی داشته باشد این واحد می تواند اثر گذار باشد.
    وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت ذوب آهن اصفهان سال گذشته با مدیریت مهندس یزدی زاده توانست فعالیت هایی را در حوزه های مختلف عرصه روابط عمومی انجام دهد و به آنها توجه داشته باشد، مواردی که شاید چندسالی بود کمتر مورد توجه قرار می گرفت. از جمله این موارد تسهیل ارتباط کارکنان با مدیرعامل بود که مدیرعامل خود از این موضوع استقبال کرده است و روابط عمومی در این زمینه موفق بوده است.
    امیری افزود: در زمینه ارتباط با منطقه و ذینفعان نیز روابط عمومی مجموعه تاثیرگذار بوده است و تدوین برنامه ای که انجام شده براساس نظرسنجی هایی گرفته شده از جامعه، کارکنان، ذینفعان و ... بوده است. براساس این نظر سنجی پروژه های بهبودی انجام شده و در این راستا فعالیت هایی شکل گرفته است.
    به گفته مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، زمانی که دیدگاه های مردم منطقه و گروه های مرجع را درباره ذوب آهن دریافت کردیم فعالیت ها را بر آن اساس تعریف کرده ایم و اقدامات انجام گرفته است.
    وی افزود: براساس نظرسنجی های صورت گرفته در پایان سال حاکی از ان است که شرایط نسبت به سال گذشته بهتر شده است.
    امیری همچنین با اشاره به تاثیر ذوب آهن در توسعه منطقه ای و کشوری، بیان کرد: ذوب آهن اصفهان دارای پیشینه ای در صنعت کشور است که بسیاری از افراد معتقد هستند صنعت با ذوب آهن به کشور آمده است و بیش از 100هزار نفر در ذوب آهن استخدام شدند  و آموزش دیدند و پس از آن به صنایع دیگر منتقل شدند. درواقع سال ها کارشناسان دانشگاه های شریف و صنعتی اصفهان و دیگر دانشگاه های صنعتی کشور می توانستند خدمت خود را در ذوب آهن انجام دهند و پس از آن در واحدهای دیگری استخدام شوند. درواقع چنین پیشینه ای در ذوب آهن وجود داشته است.
    وی همچنین درباره مرکز آموزش ذوب آهن نیز تصریح کرد: مرکز آموزش ذوب آهن همیشه آموزش های فنی را در کنار دانشگاه ها عهده دار بوده است و این مسیر همچنان ادامه دارد. ذوب آهن همیشه به این رسالت معتقد بوده و افتخار کرده و همچنان آن را ادامه می دهد. درواقع می توان ذوب آهن را یک دانشگاه تربیت نیروی تخصصی صنعت فولاد دانست.
    امیری با اشاره به تولید محصولات در این شرکت بیان کرد: خوشبختانه ذوب آهن موفق به تولید انواع ریل شده است. همچنین از تولیدات سال گذشته می توان به تیرآهن های H اشاره کرد که در سازه های فلزی کاربرد دارد. پیش تر بخشی از این محصول از اسپانیا وارد می شد و بخشی دیگر ساخته می شد. البته در سال جاری با توجه به تولید سایزهای مختلف این تیرآهن می توان گفت این محصول می تواند جایگزین تیرورق ها بشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر