در نشست سهامداران حقوقی ذوب آهن اصفهان مطرح شد:

مراقبت از ارزش سهام ذوب آهن مهم است

عصر معدن- نشست سهامداران حقوقی شرکت با حضور زمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ۱۲ اسفندماه در تهران برگزار شد.;

مراقبت از ارزش سهام ذوب آهن مهم است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در این نشست زمانی مراقبت از ارزش سهام و حرکت در جهت افزایش آن را مهم دانست وگفت: یک بنگاه اقتصادی رسالت تولید محصول و فروش آن را دارد که از محل این ارزش آفرینی باید صاحبان سرمایه بهره مند شوند و این روند زمانی که شرکت وارد بورس می شود متفاوت است و با همفکری اعضا می توان ارزش آن را ارتقاء بخشید. 
    وی افزود: ذوب آهن استحقاق بیش از این را دارد در نتیجه سهامداران چشم امیدشان به ماست که بتوانیم با هماهنگی و مشارکت از این سهام به خوبی مراقبت کنیم. این شرکت پتانسیل هایی دارد که با تبدیل مطمئن آن به دارایی می توان بر آن اطمینان بیشتری حاصل کرد.
    یزدی زاده نیز با ارایه گزارش کاملی از تولید و حرکت در جهت تحقق ظرفیت اسمی، رفع تنگناهای شرکت و راه های برون رفت از آن را بیان کرد.
    وی در ادامن ضمن تشریح اهداف و برنامه های آینده شرکت،  اهمیت صادرات جهت تامین ارزی را مورد تاکید قرار داد.
    یزدی زاده یاد آور شد: پروژه های خوبی را با توجه به بحران در دست اقدام داریم که با روند مثبتی در دست پیگیری هستند.
    در پایان این نشست ضمن پاسخ گویی به پرسش های سهامدران حاضر، تصمیمات مهمی برای حمایت از سهم در بازار سرمایه توسط سهامداران حقوقی عمده اتخاذ شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر