هشت درصد سرمایه فولادآلیاژی ایران صرف کنترل آلاینده‌ها می‌شود

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: هشت درصد سرمایه اولیه این شرکت صرف اجرای سیستم‌های تصفیه و کنترل آلاینده‌های محیط زیستی و اجرای فضای سبز می‌شود.;

هشت درصد سرمایه فولادآلیاژی ایران صرف کنترل آلاینده‌ها می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، "محمدکمال زاده " افزود: این شرکت با اجرای فضای سبز به میزان 60 هکتار گونه‌های تزیینی و 350 هکتار گونه‌های بیابانی همواره در حفاظت از محیط‌زیست پیشرو بوده است.

    وی با اشاره بر این موضوع که این شرکت 6 دوره به‌عنوان صنعت سبز انتخاب شده است تصریح کرد: در سال گذشته علاوه بر هزینه‌های نگهداری سالانه این سیستم‌ها که حدود 800 میلیارد ریال بوده، پروژه‌های نصب فن کمکی کوره‌های پاتیلی، طراحی و نصب سیستم شارژ مستقیم کوره 3، نصب سیستم پایش آنلاین غبار کوره‌های 2 و 3 و مدیریت سایت پسماند ویژه، با اختصاص حدود 700 میلیارد ریال در دستور کار قرار داده است.

    کمال زاده خاطرنشان کرد: این شرکت فولاد در راستای تحقق توسعه پایدار با رویکرد حفظ محیط‌زیست و با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، طراحی و ساخت فن‌های کمکی سیستم غبارگیر کوره‌های پاتیلی را در برنامه خود قرار داده و به مرحله اجرا درآورده است.

    مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران بر این موضوع تأکید کرد که با اجرای این طرح، علاوه بر کاهش حجم غبار داخل سالن فولادسازی، از پراکنش غبار به بیرون از سقف فولادسازی، جلوگیری به عمل آورده است.

    شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در خاورمیانه و یکی از مدرنترین کارخانه های تولید فولاد آلیاژی دنیاست که در سال 1378 به بهره برداری رسید.

    محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی